Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars lille God bedring!God morgen
Dag 3 med sykt barn hosten blir bare værre og værre. Får så vondt av lille J som våkner på natta og gråter fordi hun hoster.
Vurderer å ta en tur til legen igjen hvis ikke ting blir bedre.
God ettermiddagGod morgen.
Er på jobb allerede jeg
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Hvilken tråd er det?Noen likte visst ikke tipset om å tegne åå putetrekk
Eneste som fikk liker ikke inden tråden
Takk litt bedre i formen nåStakkars lille God bedring!
Takk litt bedre i formen nåStakkars lille God bedring!
Nei OK. Med Oliver blir vi også bare glad han spiser . Kresen gutt og finspist. Prppekakebyen,akvariet,kino,baking og skogstur med pølsetermosen( han elsker pølser på tur hihi)
God ettermiddagGod morgen jenter!
Har dere sovet godt?
På vei hjem fra seminar på FornebuHva skjer jenter? Er nå på jobb to uker igjen før jeg har tre ukern . Blir en fin og rolig jul
Blir koselig å henge oppFått til det meste av det kalenderen var til (den helt vanlige desember-kalenderen) så det skal nok falle på plass i kveld
Så fint rom
Her har vi vært på sentertur
Uff da håper dere er i bedre form idag
Så stolt at jeg snart sprekker! Oppskriftene til stoff og stil er ikke særlig forklarende, så her tok vi det bare på feelingen. Jeg har sydd genser til jenta mi!
Har han fortsatt smerter?Det var det
Så har de forsterket litt ekstra rundt albuen
Alltid trua på degGodt du har trua for jeg tviler
Deilig å bli ferdig med detSvosj, denne dagen gikk fort ! Holdt på med badet ! Holder fortsatt på
Kjempe søt!! flinka!Så stolt at jeg snart sprekker! Oppskriftene til stoff og stil er ikke særlig forklarende, så her tok vi det bare på feelingen. Jeg har sydd genser til jenta mi!
Takk neste blirlettere og penere da jeg fant ut endel triks i syingen jeg ikke visste før jeg begynte men til å være første genser er jeg veldig veldig fornøyd. Og den satt som et skudd til LJSå fin den blei