Skravletråd november

Takk :D neste blirlettere og penere da jeg fant ut endel triks i syingen jeg ikke visste før jeg begynte :p men til å være første genser er jeg veldig veldig fornøyd. Og den satt som et skudd til LJ :D

Så gøy at du fant ut en del triks da, da blir det jo lettere neste gang :)

Yes alle på tur og alle i peppekakebyen. Kino med pappa og akvariet med mamma. Godt med alenetid også :)

Ja alenetid er noe som er godt :)

ja ble en strømpebukse og tøfler til frøkna . Glemte selvsagt sjekke(pleier det) hadde fått en av hver str. Utrolig irriterende!! Og en tekopp i gave . (+ div mat da)

Å det er så irriterende når det skjer, må tilbake en annen dag og bytte da?

Tuusen takk. Har elendig kamera, så ble ikke fint bilde av den på. Og jenta ville ikke være fotomodell idag :p
505bb076510b8b312bd56dc2d49b5566

Den satt jo som ett skudd :)

Spent på effekten i 2017 når det er slutt på topp 100 (i alle fall for en stund)

Tok hqb ikke den andre jobben?
Har ennå ikke hørt noe fra dem:-O. Han har gitt beskjed at han er interessert og at vi er flyttbare, de skulle bare gå gjennom søknadene bare beskjeden. Og svar ila uken. Dette er vel nå ca 1.5 uke siden

Slik har det vert med lillegutt på 5 måneder og snart 2 uker også. Men han har vært slik lenge, sikkert fra han var 2-3 måneder :o
Akkurat slik lillebror her har vært siden han var rundt 3 uker. Er nå 17 uker. Skikkelig frustrerende for hadde det slik med storebror også. Han ga seg først med gråten i bilen da han var passert 1 år og vel så det. Blir 2 nå i desember. Så hadde håpet på en unge som likte å kjøre bil denne gang:-P. Nå kan han ihvertfall til nøds sovne men er enten eller. Enten sovner han ellers hyler han. Kan ikke sitte og bare kikke rundt

Heisann hvordan går det med dere her inne? ;)

Akkurat slik lillebror her har vært siden han var rundt 3 uker. Er nå 17 uker. Skikkelig frustrerende for hadde det slik med storebror også. Han ga seg først med gråten i bilen da han var passert 1 år og vel så det. Blir 2 nå i desember. Så hadde håpet på en unge som likte å kjøre bil denne gang:p. Nå kan han ihvertfall til nøds sovne men er enten eller. Enten sovner han ellers hyler han. Kan ikke sitte og bare kikke rundt
Leker hjelper ikke?

HVordan skal dere feire jul?

Å det er så irriterende når det skjer, må tilbake en annen dag og bytte da?
Oliver var ikke vond og be. Så han og jeg tok turen,mens resten slappet av hjemme.fikk han kjøpt julegave til bestekompisen også :)

Back
Topp