Tuusen takk ❤Kjempe søt!! flinka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takk ❤Kjempe søt!! flinka!
Yes alle på tur og alle i peppekakebyen. Kino med pappa og akvariet med mamma. Godt med alenetid ogsåKoselige aktiviteter da pølser på tur må man ha
ja ble en strømpebukse og tøfler til frøkna . Glemte selvsagt sjekke(pleier det) hadde fått en av hver str. Utrolig irriterende!! Og en tekopp i gave . (+ div mat da)Har dere handlet litt i dag også eller?
Åh så flink du er!!Så stolt at jeg snart sprekker! Oppskriftene til stoff og stil er ikke særlig forklarende, så her tok vi det bare på feelingen. Jeg har sydd genser til jenta mi!
Tuusen takk. Har elendig kamera, så ble ikke fint bilde av den på. Og jenta ville ikke være fotomodell idagÅh så flink du er!!
Fin genser og fin jente !! Hva stoff er det?Tuusen takk. Har elendig kamera, så ble ikke fint bilde av den på. Og jenta ville ikke være fotomodell idag
Merke aner jeg ikke. For det er kjøpt på den lokale sybutikken. Men sånn deilig genserstoff. Ikke veldig tykk. Men mye strech i med uglerFin genser og fin jente !! Hva stoff er det?
Jobb,jobb og jobb herHva skjer jenter? Er nå på jobb to uker igjen før jeg har tre ukern . Blir en fin og rolig jul
Fikk du plass?God morgen skal sette på plass alt på badet spent på om det får plass
De tok ikke rtg .Gikk det bra med kb på rgt i går?
Tok hqb ikke den andre jobben?Lillebror sovnet til puppen som vanlig. Gubben slutter om ca 30 min på jobb, var snakk om ett intervju gjennom ett bemanningsbyrå kl 15, han på bemanningsbyrået skulle bare få bekreftet fra bedriften at det passet. Ennå ikke hørt noe. Jeg sitter klar til evt å hente storebror i bhg om det blir intervju idag for gubben.
Ja god ettermiddagGod ettermiddag
Ja. Det er detBlir koselig å henge opp
Hvordan går det med deg nå? Begynner det og komme på plass nå?Svosj, denne dagen gikk fort ! Holdt på med badet ! Holder fortsatt på
Den ble jo kjempe fin har du sydd mye før?Så stolt at jeg snart sprekker! Oppskriftene til stoff og stil er ikke særlig forklarende, så her tok vi det bare på feelingen. Jeg har sydd genser til jenta mi!
Slik har det vert med lillegutt på 5 måneder og snart 2 uker også. Men han har vært slik lenge, sikkert fra han var 2-3 månederEr det mulig å være så oppmerksomhet syk til å bare være 4 mnd?:-/. Lillebror har vært på og av med gråten i bilen til bhg for å hente storebror. Og hylte verre enn verst inne i bhg. Med en gang jeg tar han ut av så er han en blidfis. Setter jeg han i newborn setet til tripptrapp stolen eller legger han i babygym for å lage mat, rydde osv (situasjoner hvor han ikke konstant får oppmerksomhet) så sutrer og gråter han. Blir gaaal. Går ikke an å gjøre noe uten at han konstant skal være i armene mine eller må skikkelig dulles med og gis full oppmerksomhet til for å unngå sutring og hyling som bare eskalerer jo lenger tid det får før han får del fulle oppmerksomhet fra meg eller evt til nøds gubben
Husker ikke hva den hetHvilken tråd er det?
Nja litt innimellom men det er pga stålgreieneHar han fortsatt smerter?
Ha ha er bra detAlltid trua på deg