Skravletråd november

Koselige aktiviteter da :) pølser på tur må man ha ;)
Yes alle på tur og alle i peppekakebyen. Kino med pappa og akvariet med mamma. Godt med alenetid også :)
Har dere handlet litt i dag også eller?
ja ble en strømpebukse og tøfler til frøkna . Glemte selvsagt sjekke(pleier det) hadde fått en av hver str. Utrolig irriterende!! Og en tekopp i gave . (+ div mat da)

Så stolt at jeg snart sprekker! Oppskriftene til stoff og stil er ikke særlig forklarende, så her tok vi det bare på feelingen. Jeg har sydd genser til jenta mi! :)
87b8dffd65a6d71632b2f28886dae4af
Åh så flink du er!!

Er det mulig å være så oppmerksomhet syk til å bare være 4 mnd?:-/. Lillebror har vært på og av med gråten i bilen til bhg for å hente storebror. Og hylte verre enn verst inne i bhg. Med en gang jeg tar han ut av så er han en blidfis. Setter jeg han i newborn setet til tripptrapp stolen eller legger han i babygym for å lage mat, rydde osv (situasjoner hvor han ikke konstant får oppmerksomhet) så sutrer og gråter han. Blir gaaal. Går ikke an å gjøre noe uten at han konstant skal være i armene mine eller må skikkelig dulles med og gis full oppmerksomhet til for å unngå sutring og hyling som bare eskalerer jo lenger tid det får før han får del fulle oppmerksomhet fra meg eller evt til nøds gubben

Fin genser og fin jente !! Hva stoff er det?
Merke aner jeg ikke. For det er kjøpt på den lokale sybutikken. Men sånn deilig genserstoff. Ikke veldig tykk. Men mye strech i :) med ugler :)

Lillebror sovnet til puppen som vanlig:). Gubben slutter om ca 30 min på jobb, var snakk om ett intervju gjennom ett bemanningsbyrå kl 15, han på bemanningsbyrået skulle bare få bekreftet fra bedriften at det passet. Ennå ikke hørt noe. Jeg sitter klar til evt å hente storebror i bhg om det blir intervju idag for gubben.
Tok hqb ikke den andre jobben?

Er det mulig å være så oppmerksomhet syk til å bare være 4 mnd?:-/. Lillebror har vært på og av med gråten i bilen til bhg for å hente storebror. Og hylte verre enn verst inne i bhg. Med en gang jeg tar han ut av så er han en blidfis. Setter jeg han i newborn setet til tripptrapp stolen eller legger han i babygym for å lage mat, rydde osv (situasjoner hvor han ikke konstant får oppmerksomhet) så sutrer og gråter han. Blir gaaal. Går ikke an å gjøre noe uten at han konstant skal være i armene mine eller må skikkelig dulles med og gis full oppmerksomhet til for å unngå sutring og hyling som bare eskalerer jo lenger tid det får før han får del fulle oppmerksomhet fra meg eller evt til nøds gubben
Slik har det vert med lillegutt på 5 måneder og snart 2 uker også. Men han har vært slik lenge, sikkert fra han var 2-3 måneder :o

Back
Topp