Skravletråd november

Høres ut som min i grunn . Søstera spiser mer. Og samme her han vokser jo,bare litt sakte. Fulgt sin kurve hele veien. Så mye koselig altså!!:) I Oliver sin er mest pakker,men noen aktiviteter også :)

Her er ikke søstra noen stor spiser hu heller, så er jo vant til det. Men hadde Jo selvfølgelig hvert en fordel om ikke kurven hans gikk opp og ned som en jojo, selv om ikke jeg eller hs stresser med det. Men hun ønsket at jeg kom innom for å veie noen ganger før neste time som da er når han er 2 år og 3 mnd. Bare for at man kan se om han går oppover eller fortsetter med jojo kurve.

Koselig med pakkekalender da, tenker han blir veldig fornøyd :) hva slags aktiviteter har du lagt inn?

Takk :) merker jeg begynner å bli litt sliten.
Har heldigvis ikke feber. Håper bare hun blir litt bedre til i morgen, tanten til samboer skal passe Henne litt mens jeg ordner ett par ting :) har fått hele formiddagen fri til å handle julegaver :D
Det blir nok bra

Lillebror sovnet til puppen som vanlig:-). Gubben slutter om ca 30 min på jobb, var snakk om ett intervju gjennom ett bemanningsbyrå kl 15, han på bemanningsbyrået skulle bare få bekreftet fra bedriften at det passet. Ennå ikke hørt noe. Jeg sitter klar til evt å hente storebror i bhg om det blir intervju idag for gubben.

Her er ikke søstra noen stor spiser hu heller, så er jo vant til det. Men hadde Jo selvfølgelig hvert en fordel om ikke kurven hans gikk opp og ned som en jojo, selv om ikke jeg eller hs stresser med det. Men hun ønsket at jeg kom innom for å veie noen ganger før neste time som da er når han er 2 år og 3 mnd. Bare for at man kan se om han går oppover eller fortsetter med jojo kurve.

Koselig med pakkekalender da, tenker han blir veldig fornøyd :) hva slags aktiviteter har du lagt inn?
Nei OK. Med Oliver blir vi også bare glad han spiser . Kresen gutt og finspist. Prppekakebyen,akvariet,kino,baking og skogstur med pølsetermosen( han elsker pølser på tur hihi)

God morgen :) her har jeg hvert våken nesten i hele natt, har vist spist noe jeg reagerer på igjen så jeg har hatt vondt og flydd på do. Lillebror har hvert plaget med feberen og når jeg slapp å fly på do hele tia så var han våken og plaget. Så her her det løvenes konge mens jeg venter på å skulle vekke og sende eldste på skolen så jeg og lillebror kan legge oss igjen Haha :P
Uff da:( håper dere er i bedre form idag:)

Back
Topp