Stammer det
Gjør du ofte det på den måten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stammer det
Barne tv står ikke på her hele tiden. Bare litt på morgenen. Ellers går det mye i spotify i går stod hun å danset til Coolio sin Gangstas ParadiseVi har kanaler altså, kabel ink i leia her men jeg orker ikke å ha barnetv på hele tia. Så går mest i radio eller Spotify og så ser han "løvene" eller "på låven sitter nissen" nå Haha
Barne tv står ikke på her hele tiden. Bare litt på morgenen. Ellers går det mye i spotify i går stod hun å danset til Coolio sin Gangstas Paradise
Det er godt da? Han spiser generelt lite? Så koselig altså. Hva er noe av det i kalenderen?Ja og heldigvis er hs helt enig med meg at så lenge han faktisk velger å spise noe, så spiller det nesten ingen rolle hva det er. Så slipper hvertfall å diskutere slike ting, hun er bare positiv til min tankegang rundt lillebror og mat.
Ja her blir det aktivitetskalender, så i morra må jeg få skrivd lapper og hengt opp små poser med hint om hva vi skal gjøre
Ja ville vel gjort det jeg også da. Veldig koselig. Jeg hadde blitt meget paff om min lagde til meg.Jeg synes jeg kanskje må det, men tror han må finne seg i at ikke alt er på plass 1.12 i den ;-)
Jeg har noe tiltenkt julegave som kan utgjøre 6 eller 7 dager, og noen dager er jo sjokolade innafor, ungene får også det, så jeg har vel minst en halv kalender da....
Utfra halvkvedede setninger kan det virke som det er mest godteri i min, men jeg er ikke sikker.
Jeg skal få på plass til ham i løpet av noen dager (med en god del sjokolade trolig. Men litt småplukk kan jeg vel finne på)
Håpe dere får sove godt etterpå daGod morgen her har jeg hvert våken nesten i hele natt, har vist spist noe jeg reagerer på igjen så jeg har hatt vondt og flydd på do. Lillebror har hvert plaget med feberen og når jeg slapp å fly på do hele tia så var han våken og plaget. Så her her det løvenes konge mens jeg venter på å skulle vekke og sende eldste på skolen så jeg og lillebror kan legge oss igjen Haha
Hva var det tips for?Noen likte visst ikke tipset om å tegne åå putetrekk
Eneste som fikk liker ikke inden tråden
Mannen må ha på tv'n som lyd i bakgrunnen syns det kan bli litt mye til tiderHer står ofte tv på når jeg kommer fra jobb, da har eldste nemlig hvert alene hjemme Hehe
Haha de er så herlige når de danser
Det er godt da? Han spiser generelt lite? Så koselig altså. Hva er noe av det i kalenderen?
Håpe dere får sove godt etterpå da
Det varierer.Gjør du ofte det på den måten?
Adventstaker og stjerner må jo oppDa er jeg ikke sent ute men jeg hr jo ikke fått opp julelysene enda
God morgenGod ettermiddag, jenter.
Skjedd noe spennende jeg har gått glipp av i dag?
Det klarer du velMen på 24 plass tenger jeg godt over 100 innlegg.... Så jeg må skravle for å ga sjans på toppen ;-)
Hva skal du lage?Vært å kjøpt 3 forskjellige stoff mønster idag så imorgen blir det sying
De må jo detAdventstaker og stjerner må jo opp
Smekke, kjole og genserHva skal du lage?
Så deilig for hamTror kb er meget fornøyd med mindre gips nå
Høres ut som min i grunn . Søstera spiser mer. Og samme her han vokser jo,bare litt sakte. Fulgt sin kurve hele veien. Så mye koselig altså!! I Oliver sin er mest pakker,men noen aktiviteter ogsåJa han spiser generelt sett ganske lite, men han får mme også selv om han spiser mindre av den enn han burde ha gjort. Men han vokser og utvikler seg så bekymrer meg ikke, bare gøy når han faktisk spiser det man gir han Hehe
Vi skal lage julekort, julesnop, ha hjemme kino med julefilm, gå på biblioteket, synge julesanger mens vi lager middag, ha ekstra god frokost og kvelds. Og litt forskjellig, om jeg får pass en dag så tar jeg med eldste på kino og da bytter ut en av de planlagte aktivitetene