Skravletråd november

4 av 48 pakker er på kalenderen.... To til pakket inn men ikke avgjort dag enda

Og det tegner seg til å muligens være litt flere til yngste enn jeg hadde tenkt. Hun skal jo ikke få kalender... Jeg har minst 6-7 gaver til henne.... Jaja. Jul og bursdag snart :-)
Har du kjøpt inn alle gavene? Men mangler bare og pakke inn, eller har du noe du mangler også?

Jeg lager kalender til kjæresten <3 Har ikke fått kjøpt inn alt enda, men begynner og nærme seg klar :D

Jeg vasker på natten :eek: Skal man ikke gjøre det?
Jeg sa mange ikke gjør det, og jeg erindret at Kengu var en av dem.
Mange tenker hva dersom det skjer noe med den mens den går.

God morgen :) her har jeg hvert våken nesten i hele natt, har vist spist noe jeg reagerer på igjen så jeg har hatt vondt og flydd på do. Lillebror har hvert plaget med feberen og når jeg slapp å fly på do hele tia så var han våken og plaget. Så her her det løvenes konge mens jeg venter på å skulle vekke og sende eldste på skolen så jeg og lillebror kan legge oss igjen Haha :P

Har du kjøpt inn alle gavene? Men mangler bare og pakke inn, eller har du noe du mangler også?

Jeg lager kalender til kjæresten <3 Har ikke fått kjøpt inn alt enda, men begynner og nærme seg klar :D
Joda, avhengig av hvor mye jeg deler opp har jeg 20-30 gaver til hver av de store ungene så jeg trenger ikke handle mer. Bare ordne innpakking.

Også avslørte mannen i går at han lager til meg, så jeg burde ordne til ham!

God morgen :)
Dag 3 med sykt barn :( hosten blir bare værre og værre. Får så vondt av lille J som våkner på natta og gråter fordi hun hoster.
Vurderer å ta en tur til legen igjen hvis ikke ting blir bedre.

God morgen :) her har jeg hvert våken nesten i hele natt, har vist spist noe jeg reagerer på igjen så jeg har hatt vondt og flydd på do. Lillebror har hvert plaget med feberen og når jeg slapp å fly på do hele tia så var han våken og plaget. Så her her det løvenes konge mens jeg venter på å skulle vekke og sende eldste på skolen så jeg og lillebror kan legge oss igjen Haha :P
God morgen :) uff da. Masse god bedring til deg :)
Sikkert stas med løvenes konge, J elsker den filmen :D hun sier "siiiiimba" når hun ser dvd coveret.

God morgen :) uff da. Masse god bedring til deg :)
Sikkert stas med løvenes konge, J elsker den filmen :D hun sier "siiiiimba" når hun ser dvd coveret.

Takk for det, akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde barn for jeg er så dårlig. Men det går over, for jeg har hatt det mange ganger før...
Her er det bare "løvene" har 4 løvenes konge filmer å velge mellom, så kommer ann på hva jeg gidder Haha

Takk for det, akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde barn for jeg er så dårlig. Men det går over, for jeg har hatt det mange ganger før...
Her er det bare "løvene" har 4 løvenes konge filmer å velge mellom, så kommer ann på hva jeg gidder Haha
Håper du blir frisk snart :) føler med deg.

Vi har bare 3 løvenes konge filmer. Nr 1 er favoritten, som mor så datter :p

I min uvitenhet (vi har vel ingen) trodde jeg løvenes konge var en film. Muligens med en oppfølger. Men "bare" tre liksom?

I min uvitenhet (vi har vel ingen) trodde jeg løvenes konge var en film. Muligens med en oppfølger. Men "bare" tre liksom?
Ja det er løvenes konge
Så er det løvenes konge 2 - simbas stolthet.
Nr 3 er timon og pumba sin versjon av den første filmen, den er egentlig ikke no bra :p

Jeg fikk alle filmene på sånn Blue Ray boks av samboer :)
(True disney fan)

Ja det er løvenes konge
Så er det løvenes konge 2 - simbas stolthet.
Nr 3 er timon og pumba sin versjon av den første filmen, den er egentlig ikke no bra :p

Jeg fikk alle filmene på sånn Blue Ray boks av samboer :)
(True disney fan)
Og knerten har fire?

Ja 1 og 2 liker jeg best, småen er veldig glad i 1 og 4 (løvenes garde brøler igjen). Men han danser og digger til musikken uansett, og ligger helt stille i hvertfall 30 min for å se som regel :)

Og knerten har fire?
Kom på at Timon og pumba hadde en egen spin off serie, hadde en selv back in the days. Kanskje det er de?
Ellers er det vel en ny løvenes konge serie på Disney junior.
Haha nå høres jeg ut som en som er helt gal etter løvenes konge :p

Kom på at Timon og pumba hadde en egen spin off serie, hadde en selv back in the days. Kanskje det er de?
Ellers er det vel en ny løvenes konge serie på Disney junior.
Haha nå høres jeg ut som en som er helt gal etter løvenes konge :p

Enten det eller bare ser alt for mye på Disney junior :P

Back
Topp