He he ser denJa, vi hadde ikke tenkt å gjøre noe der. Men vi trenger bedre rom løsning med alle bleiebarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he ser denJa, vi hadde ikke tenkt å gjøre noe der. Men vi trenger bedre rom løsning med alle bleiebarna
Nei hun gjorde ikke detTamara spurte hva vi tenkte om det tok slutt.
Hun fulgte ikke opp så vidt jeg fikk med meg?
Hvordan fikk du den pokeballen ut av telefonen?
Prosessen er igang
I all verden. Da skjønner jeg du ikke går derMhm blir bare dyrere og dyrere
Hva da?Herregue så trøtt..
Burde egentlig gjort noe
Blir fort dyrt for meg så må finnr andreI all verden. Da skjønner jeg du ikke går der
Hengt opp girlanderHva da?
Vis vedlegget 209560 Sara bernard
Yes har laget sinnsykt gode!!Å det er så godt! Laget selv?
Sikkert godt detVi måtte på apoteket så gikk innom butikken og handlet. Så I dag blir det pølse nuddel gryte
24. Frøkna får ikke kalender enda. Og bonus får hariboOg hvor mange skulle du hatt?
Ikke helt ferdig med de selv . Telte over å hadde 17. Må få gjort i morgenMen 143 er ikke helt, helt umulig? Sånn om vi girer opp litt?
Eneste er at jeg har en annen oppgave i kveld og i morgen kveld. Jeg har nemlig ikke pakket kalendergaver enda
Har aldri laget selv jeg da, men bestemor har pleid å lage. Men i år skal jeg prøve meg på en melkefri verson så håper det blir vellykket.Yes har laget sinnsykt gode!!
Aha. En av mine favoritter!Har aldri laget selv jeg da, men bestemor har pleid å lage. Men i år skal jeg prøve meg på en melkefri verson så håper det blir vellykket.
Det er sant daKommer vel litt an på når man legger seg og hvor mye annet man har å gjøre
Jeg har nokIkke helt ferdig med de selv . Telte over å hadde 17. Må få gjort i morgen
Jammen da er det ikke så ille, jeg så for meg at du kanskje skulle ha 48 (regna med at frøkna ikke fikk) og da hadde du manglet en delSikkert godt det
Lillebror spiste noen pølsebiter (noe som egentlig er ganske bra for han spiser nesten ikke noe, og nå er han syk itilegg) eldste ville ha med resten på skolen i morra. Så tydeligvis noe som funket til barna.
24. Frøkna får ikke kalender enda. Og bonus får haribo
Er det ikke litt sent for det nå?Hengt opp girlander
Vasket klær
For sent?Er det ikke litt sent for det nå?
Har akkurat lagd handleliste for i morgen og skal snart til med matpakkene til i morgen