Tja jo ikke så gale som det pleier væreGod morgen jenter!
Har dere sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja jo ikke så gale som det pleier væreGod morgen jenter!
Har dere sovet godt?
Typisk detJa nå sover lillebror høres det ut som, men jeg fikk ikke sove og er ikke lenger sovetrøtt
Lett som en plettHmm rekker jeg 100 innlegg i morgen da tro
Ooh, masse lykke til!!
Prosessen er igang
Så lekkert da
Heldige deg, det hadde aldri min kjæreste gjort for megJoda, avhengig av hvor mye jeg deler opp har jeg 20-30 gaver til hver av de store ungene så jeg trenger ikke handle mer. Bare ordne innpakking.
Også avslørte mannen i går at han lager til meg, så jeg burde ordne til ham!
God morgenGod morgen.
Er på jobb allerede jeg
Vi lager ikke julekalender til hverandre Men stesønn får 24 griseflaxHeldige deg, det hadde aldri min kjæreste gjort for meg
men jeg er veldig glad i og gi ting til andre da
Det er "ikke mye innsats alrså. Det et sjokolade i noen poser" sier hanHeldige deg, det hadde aldri min kjæreste gjort for meg
men jeg er veldig glad i og gi ting til andre da
Det er sant! Jeg hadde blitt glad for det meste, veldig lite kravstor av megDet er "ikke mye innsats alrså. Det et sjokolade i noen poser" sier han
Men det er tanken som teller.
Hans blir også mye sjokolade...
Fått til det meste av det kalenderen var til (den helt vanlige desember-kalenderen) så det skal nok falle på plass i kveldOoh, masse lykke til!!
Det er sant! Jeg hadde blitt glad for det meste, veldig lite kravstor av megDet er "ikke mye innsats alrså. Det et sjokolade i noen poser" sier han
Men det er tanken som teller.
Hans blir også mye sjokolade...
Tviler. Vi får se.Det klarer du vel
Jeg ville lage julekalender til han, siden min mor lagde til megVi lager ikke julekalender til hverandre Men stesønn får 24 griseflax
Enig mini her er 7mnd får heller ikkeJeg ville lage julekalender til han, siden min mor lagde til meg
Så ville ikke at jeg skulle ha kalender og ikke han
Lillegutt får ikke, han er så liten at han ikke forstår noe uansett (5 måneder)
Så fint og veldig grei til bleieskift da
Ja jeg syns det ble bra må bare sette på plass alt nåSå fint det ble
Det ble kjempe bra!
Fornøyd så langt glemte å ta før å etter bilder daDet ble kjempe bra!