Geletog
Flørter med forumet
Du må oppdatere når du vet mer! Spennende lillegutt er blitt 5 mnd her og det morsomme begynner å skjeJoda jeg husker deg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må oppdatere når du vet mer! Spennende lillegutt er blitt 5 mnd her og det morsomme begynner å skjeJoda jeg husker deg igjen
Skal holde deg oppdatert har ei dagbok under vi som prøver forumet herDu må oppdatere når du vet mer! Spennende lillegutt er blitt 5 mnd her og det morsomme begynner å skje
Jeg er jo ikke der inne. Vi har bestemt oss for at vi har en god pause fra alt sånn nå. Tar det opp igjen om ca 4 år fant vi ut har jo 2 herlig barn <3 men da skal jeg følge med der inne skjønner det var godt for dere da ja! <3 huff kolikk er ikke bare bare det jeg husker det! Språket og at alt de skal vise at de forstår osv N er 3 år nå og hun skravler som en foss og blitt inne mellom prinsesse vil ikkeSkal holde deg oppdatert har ei dagbok under vi som prøver forumet her
Åh en deilig alder for oss ble den deilig for da slapp kolikken tak. Og vi fikk mer overskudd. nå er vår snart 1.5 år. Veldig mye spennende som sjer nå
Ser denJeg er jo ikke der inne. Vi har bestemt oss for at vi har en god pause fra alt sånn nå. Tar det opp igjen om ca 4 år fant vi ut har jo 2 herlig barn <3 men da skal jeg følge med der inne skjønner det var godt for dere da ja! <3 huff kolikk er ikke bare bare det jeg husker det! Språket og at alt de skal vise at de forstår osv N er 3 år nå og hun skravler som en foss og blitt inne mellom prinsesse vil ikke
Det er hektisk på en herlig måte! <3 det ble 2 år og 7 mnd mellom mine og ingen sjalusi og lillebror ser opp til storesøster og hun er så stolt kliss kliss skryte, men det er så herlig!Ser den
Nei, kolikk er noe å bli sprø av men blir gøy med en mulig nr 2 i hus
Så herlig å høre søskenforholdet blomstrer ❤Det er hektisk på en herlig måte! <3 det ble 2 år og 7 mnd mellom mine og ingen sjalusi og lillebror ser opp til storesøster og hun er så stolt kliss kliss skryte, men det er så herlig!
Vi føler at vi ikke har hastverk å gi N og lillegutt flere søsken. Vi prøvde fort for N sin skyld. Og at vi ikke har ressurs til å gi flere like mye oppmerksomhet. Skjønner ikke hvordan vi skal klare det
Er det som er så herlig med å være minst. All den oppmerksomheten fra de eldre søskene ❤Det er 2,5 år mellom mine eldste. Også nesten fem år til tredje (ikke med vilje, men det ble sånn. Jeg mistet en som skulle vært født tre år etter mellomste)
Eldste fikk helt klart mer oppmerksomhet fra oss da han var liten. Det var jo bare ham. Men til gjengjeld får hun oppmerksomhet fra to søsken som forguder henne i tillegg ;-)
Hehe, svigers har også hhv 3 og 5, men de to yngste til svigerfar er på alder med våre eldste barn så mannen har bare opplevelsen av å ha vokst opp med to søskenSå herlig å høre søskenforholdet blomstrer ❤
Vi ønsker to. Husker mamma og pappa fortalte at jeg hadde sagt da jeg var liten: jeg skal kun ha to barn. For du mamma har 3 og pappa 5 og det tror jeg ikke at jeg har nerver til så mange hahahah
Får ikke qoutet deg på rett innlegg.Det er 2,5 år mellom mine eldste. Også nesten fem år til tredje (ikke med vilje, men det ble sånn. Jeg mistet en som skulle vært født tre år etter mellomste)
Eldste fikk helt klart mer oppmerksomhet fra oss da han var liten. Det var jo bare ham. Men til gjengjeld får hun oppmerksomhet fra to søsken som forguder henne i tillegg ;-)
Tusen takk søte du ❤❤Gratulerer Kengu ❤❤❤ dette fortjener du virkelig!
Du skulle gått å sagt noe eller ringt politietArg... er en ungdomsbil som kjører tulling frem og tilbake rett nedenfor huset. Ruser motoren og kjører unødvendig fort... fartgrensen er 30 liksom...
God morgenGod morgen
Det var et flott kuppDa har jeg faktisk handlet litt på denne sorte fredagen. Rosendahl karaffeler til 75kr er et skuuup. Fylle de opp med litt julegodt så er det en flott julegave. Men overraskende få folk.
Er nok godt å få sove litt lenger etter julebord jaGod morgen
Som den forsøksvise snille kona jeg er sier jeg til mannen at frokosten er ikke før 10, jeg og ungene bare spiser litt først. Vil han ha en kopp kaffe og kanskje et hjemmelaget rundstykke sånn i ti-tiden? ungene er lovet kakao i nissekopper så helt superrolig lavterskel er det ikke, men i det minste senere enn vanlig.
Han var nemlig på julebord på går og er ikke helt i knallform i dag.
Nei, det opptok meg ikkeMange som et opptatt med Black friday idag?