Skravletråd november

Billigst på lefdal så jeg
Bestilte på cdon selv
Ble cd on her og, for toys var utsolgt på nett for xbox One utgaven, og lefdal skal ha porto eller jeg må hente den

Babyen våknet, må løpe. Skulle jo ha litt mer...

Så kos med julegrantenning :)
Jeg har vært på jobb. Men måtte gi meg etter 6/8 timer for jeg ble dårlig og syk :(
Ja var veldig koselig:-). Ene avdelingen sang, vi fikk gløgg og ostehorn:-). Ikke så gøy når vi foreldre skulle dra og storebror skulle være igjen men han satt og lo og underholdt hele bordet da jeg hentet han igjen:-)

Ble cd on her og, for toys var utsolgt på nett for xbox One utgaven, og lefdal skal ha porto eller jeg må hente den

Babyen våknet, må løpe. Skulle jo ha litt mer...
Blirt nok her i dag
Fortsatt ikke funnet ull og vinterbuksw men

Jeg er stuptrøtt

Mannen er på julebord men antydet at han er hjemme i ett tiden. Da avslutter han ikke lenge etter midtnatt. Hvilket jeg tror er påvirket av at min far kjører ham og han ikke vil holde ham oppe for sent.. Vi får se.

Ungene sover og jeg er fristet til å legge meg. Ikke fått handlet noe særlig på Black friday og fått hele tilbudsgreia litt i vrangstrupen... Det ble så mye

Ja var veldig koselig:-). Ene avdelingen sang, vi fikk gløgg og ostehorn:-). Ikke så gøy når vi foreldre skulle dra og storebror skulle være igjen men han satt og lo og underholdt hele bordet da jeg hentet han igjen:-)
Åw, så gøy da å se når du kom tilbake da :D

Ligger syk og svak på sofaen.
Tro om det er et av graviditetstegnene mine ?:p haha. Fått streker i par dager nå, så om de blir sterkere kaller jeg meg gravid :) sist jeg var gravid (dog uten å vite det da) lå jeg og syk og svak på sofaen :p

Arg... er en ungdomsbil som kjører tulling frem og tilbake rett nedenfor huset. Ruser motoren og kjører unødvendig fort... fartgrensen er 30 liksom...

Back
Topp