Ble cd on her og, for toys var utsolgt på nett for xbox One utgaven, og lefdal skal ha porto eller jeg må hente denBilligst på lefdal så jeg
Bestilte på cdon selv
Babyen våknet, må løpe. Skulle jo ha litt mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble cd on her og, for toys var utsolgt på nett for xbox One utgaven, og lefdal skal ha porto eller jeg må hente denBilligst på lefdal så jeg
Bestilte på cdon selv
Ja var veldig koselig. Ene avdelingen sang, vi fikk gløgg og ostehorn. Ikke så gøy når vi foreldre skulle dra og storebror skulle være igjen men han satt og lo og underholdt hele bordet da jeg hentet han igjenSå kos med julegrantenning
Jeg har vært på jobb. Men måtte gi meg etter 6/8 timer for jeg ble dårlig og syk
Ååå så gøy. Hva fikk du ?Fått den beste julegaven på forskudd i dag
(Nei ikke gravid)
Blirt nok her i dagBle cd on her og, for toys var utsolgt på nett for xbox One utgaven, og lefdal skal ha porto eller jeg må hente den
Babyen våknet, må løpe. Skulle jo ha litt mer...
Minst 50%jobb til augustÅåå så gøy. Hva fikk du ?
Minst 50%jobb til august
Hurra ute av nav !!!!!
Fantastisk digg kjenner jegSå bra!!
Hurra så gøy. GratulererMinst 50%jobb til august
Hurra ute av nav !!!!!
Åw, så gøy da å se når du kom tilbake daJa var veldig koselig. Ene avdelingen sang, vi fikk gløgg og ostehorn. Ikke så gøy når vi foreldre skulle dra og storebror skulle være igjen men han satt og lo og underholdt hele bordet da jeg hentet han igjen
Takkfor detHurra så gøy. Gratulerer
Gratulerer Kengu ❤❤❤ dette fortjener du virkelig!Minst 50%jobb til august
Hurra ute av nav !!!!!
GratulererMinst 50%jobb til august
Hurra ute av nav !!!!!
Krysser fingrene <3Ligger syk og svak på sofaen.
Tro om det er et av graviditetstegnene mine ? haha. Fått streker i par dager nå, så om de blir sterkere kaller jeg meg gravid sist jeg var gravid (dog uten å vite det da) lå jeg og syk og svak på sofaen
Gjør og detKrysser fingrene <3
Det er mammaen til Natalia og theo om du husker meg?Gjør og det
Joda jeg husker deg igjenDet er mammaen til Natalia og theo om du husker meg?