Skravletråd november

Nå ble jeg rett og slett irritert på mannen; Oj her var det en del bøss på gulvet, det kjente jeg når jeg ikke har på sokker.

Hallo!!! Vi vært sjuke! Igår var jeg riktig nok bedre, men sliten. Idag var jeg hjemme kl 12 etter å ha kjørt storebror på skolen(etter konsultasjon) og handlet mat. Og da jeg kom hjem måtte jeg mate lille og så få ho til å sove. Og idag har hun vært litt umulig med søvn. Da hun sov lagde jeg babymatmiddag og frøys ned. Jeg har bretta klær og satt på ny vask! Aaaargh. Mannfolk noen ganger ass....

Nå ble jeg rett og slett irritert på mannen; Oj her var det en del bøss på gulvet, det kjente jeg når jeg ikke har på sokker.

Hallo!!! Vi vært sjuke! Igår var jeg riktig nok bedre, men sliten. Idag var jeg hjemme kl 12 etter å ha kjørt storebror på skolen(etter konsultasjon) og handlet mat. Og da jeg kom hjem måtte jeg mate lille og så få ho til å sove. Og idag har hun vært litt umulig med søvn. Da hun sov lagde jeg babymatmiddag og frøys ned. Jeg har bretta klær og satt på ny vask! Aaaargh. Mannfolk noen ganger ass....
Kan han ikke støvsuge litt selv da?:)

Regner da med de får ekstra hjelp?:)
Det vet jeg mindre om, men det er assistent i klassen og de jobber nok mye med det.

Men min sønn, som er sterk i matte kunne ganging før de begynte med det og har foreldre som absolutt øver med ham har ikke automatisert fire gangetabeller på fire dager. Jeg vet der er flere som ikke er på samme nivå, og oppfølging hjemmefra er jo erfaringsvis også varierende i en gruppe...

God morgen og happy shopping :)
Har du planer?

Jeg skal muligens ha tak i Lego dimensions i dag, men vet ikke helt hva jeg trenger... Skulle egentlig gjerne hatt gave til min mann, men vet ikke hva. Om jeg får nettshoppet noe som helst avhengiger mye av hvordan lillejenta sovet i dag.

Det regner i bøtter og spann og blåser så ut skal vi helst ikke. (dog hunden... Vi får se)

Lettrørt.

Jeg bestemte meg for at nå er tiden moden for julemusikk og slo på p7 klem.

Mens jeg står med lillejenta i armene strømmer musikken ut. The Christmas shooes. Sir, i wanna by these shooes for my Mama please.... Den er så sår. Og jeg er så lettrørt og hormonell. Tårene triller

Lettrørt.

Mens jeg står med lillejenta i armene strømmer musikken ut. The Christmas shooes. Sir, i wanna by these shooes for my Mama please.... Den er så sår. Og jeg er så lettrørt og hormonell. Tårene triller
Ååh, så skjønt. Idag må jeg vaske litt(ikke julevask, slikt driver ikke jeg med). Men vi har vært syke og 1 uke uten vask av gulver, med hunder i hus; da blir det bøss. Da skal jeg sette på julemusikk og kose meg!

Jeg driver heller ikke med julevask som sådan, men jeg har tenkt å pynte til advent og da må jeg rydde av en del overflater for p ha plass til pynt :-)

Det vet jeg mindre om, men det er assistent i klassen og de jobber nok mye med det.

Men min sønn, som er sterk i matte kunne ganging før de begynte med det og har foreldre som absolutt øver med ham har ikke automatisert fire gangetabeller på fire dager. Jeg vet der er flere som ikke er på samme nivå, og oppfølging hjemmefra er jo erfaringsvis også varierende i en gruppe...
Da er der litt rart at de går så hardt ut så tidlig:rolleyes: dumt hvis det skaper frustrasjon blant noen elever...

Lettrørt.

Du er ikke alene om å la deg påvirke av sånt❤️

Back
Topp