God ettermiddag og god bedringGod morgen her er det forkjølelse i hus, men dagen kan jo bli bra selv med litt snørr og sår hals
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag og god bedringGod morgen her er det forkjølelse i hus, men dagen kan jo bli bra selv med litt snørr og sår hals
Håper du har hatt en fin dagGod morgen ! Straks levere i BHG, trenger virkelig den alene tiden i dag. Også til Skien for å kjøpe TV
Nja ikke akkuratBlir julestemning hos deg da
Aah så bra jeg tror jeg var hjemme fra skolen en uke, er jo en stund siden så jeg husker ikke alt, men jeg var sikkelig sur for at jeg ikke kunne ha GymJeg fjernet mine ifjor. Men dette var et mye mindre inngrep enn å fjerne mandlene, så det var bra. Opereres på en tirsdag og kan dra på skolen igjen på mandag.
Håper dere er heldige med legeFikk litt blod på tann.
Det er jo så godt
Og jeg bør kunne få det til om jeg dropper tur og bare lar henne sove på trappa som i går.
Men i dag må vi trolig på biltur.
Utslettet er mindre fremtredende/rødt men lenger nedover armene, i går til over albu, i dag halve underarmen også. Og det går ikke bort og jeg vet ikke hva jeg skal smøre med så vi konkluderte med å ringe legekontoret for råd. Der får man egentlig aldri råd. Man får en time hos vakthavende lege. (Så det spørs hvem som har vakt, det er en av dem jeg ikke drar til.)
Jeg har vært på jobb, nå er det kveldsstell med guttaHva er planene deres for dagen?
Her skal vi gå og vaksinere oss.
Greit å vite hva det kan væreLegen mente at dette er nok atopisk eksem og ga oss canoderm.
Ja. Jeg trodde jo det. Jeg er kjent med eksem. Jeg har erfaring med kortison. Jeg har lest mye om canoderm som er en fuktighetskrem som er på blå resept (ved moderat til alvorlig atopisk eksem) fordi den virker forebyggende.
Hun skal smøres minst to ganger daglig, helst ved hvert bleieskift. Litt omfattende når det betyr at body må av for å bytte bleie, men vi smører ivei
Det bare slår meg.
Ingen av ungene har faktisk fått diagnosen atopisk eksem. Jeg har vært på eksemskole. For mellomste. Den friskeste av dem. Jeg har kortison i tre ulike styrker i skapet (den mildeste er reseptfri) jeg har barn med behov for smøring og antatt eksem på hendene til eldstemann.
Jeg har bare aldri faktisk fått diagnosen atopisk eksem på noen. Før i dag.
Stol fra Møbelringen hadde jeg tatt men har jo ikke prøvd noen av de
Nei det hadde du ikkeStol fra Møbelringen hadde jeg tatt men har jo ikke prøvd noen av de
Det var vi. FastlegenHåper dere er heldige med lege
Som å ombestemme julegaveønsker og derved sende mormor til å bytte det hun har kjøpt. Ulltøy.Greit å vite hva det kan være
Så gjør man tiltak utifra det.. håper det blir bedre
Ja og så kjappe turer inn og ut hele tiden. Og store deler av kvelden også..Hmm. Det er jaggu merkelig
Syns Møbelringen skap novasolo stol, hvis de er bredeNei hadde bestemt meg men ble plutselig usikker igjen
Samme med skapene
Nova solo er brederre enn mbSyns Møbelringen skap novasolo stol, hvis de er brede
Likte Møbelringen best her også