Skravletråd november

Må tømme det skapet jeg har solgt
Der inni er det fullt av julepynt, tenker jeg bare pyntee med engang

God morgen :) her er det forkjølelse i hus, men dagen kan jo bli bra selv med litt snørr og sår hals :p

God morgen :) her er det forkjølelse i hus, men dagen kan jo bli bra selv med litt snørr og sår hals :p
God morgen og god bedring!
Idag skal jeg kjøre storebror til sykehuset for kontroll før en operasjon som er i desember. Egentlig mannen min som skulle, men han ligger med omgangsyken.

*lerrævaavmeg* Nå skjønner jeg hvorfor mannen min var så rar igår! Det var ikke feberdrøm. Hør her;
Mamma er polsk, i Polen sverger dem til en urtemix i 96%sprit til alt fra kvalme til vond tå. Siden mannen min hadde vondt i halsen i tillegg til å være kvalm smurte han halsen og brystet med denne mixturen. Han er ingen stordrikker og blir brisen av lettøl, så igår var han rett og slett full! For ikveld var han helt fin, og plutselig ble han helt tullete og sjanglete, ble først redd, tenkte slag eller noe liknende. Når jeg går ned ser jeg den lille urteflaska stå fremme og jeg kjenner igjen den gode gamle lukta av urter/sprit. Han har brukt Max 40ml.

Lenge siden jeg har ledd så godt. Han lo selv ☺️☺️
Haha:P så herlig!

Slik ble kaken
15192520_10153926670671143_8536705201429680545_n.jpg
Så lekker:D

Ja alt for tidlig :O men jeg vet jo at han våkner skikkelig til om jeg må skifte på han, og siden han var våt fra skuldrene til tærne var det ikke stort annet å gjøre :P men jeg kjenner at jeg skal snart sove nå, har hvertfall 12 timer på jobb i morra så greit å få sove litt først :)
Håper han sov litt lengre i natt:)
God vakt!

God morgen ! Straks levere i BHG, trenger virkelig den alene tiden i dag. Også til Skien for å kjøpe TV :p

God morgen og god bedring!
Idag skal jeg kjøre storebror til sykehuset for kontroll før en operasjon som er i desember. Egentlig mannen min som skulle, men han ligger med omgangsyken.
God bedring til mannen din :)
Oii operasjon :o hvordan da? Lykke til på kontroll :)

Har så vondt i halsen jeg :o

Rart ja. Og går ikke bort i det hele tatt, lurer på om jeg burde ringe legen. Ikke noe akutt, de har vært der siden helga og vi tåler å ha dem lenger. Men bare... Det er såpass mye og jeg vet ikke hva jeg kan smøre med.
Ville sikkert tatt en tur til lege selv om de ikke forsvinner:)

Fikk litt blod på tann.

Det er jo så godt
Og jeg bør kunne få det til om jeg dropper tur og bare lar henne sove på trappa som i går.

Men i dag må vi trolig på biltur.

Utslettet er mindre fremtredende/rødt men lenger nedover armene, i går til over albu, i dag halve underarmen også. Og det går ikke bort og jeg vet ikke hva jeg skal smøre med så vi konkluderte med å ringe legekontoret for råd. Der får man egentlig aldri råd. Man får en time hos vakthavende lege. (Så det spørs hvem som har vakt, det er en av dem jeg ikke drar til.)

Det et fint det.

Dog synes jeg det er vanskeligere å få til det enn å handle med snuppa
Stappe henne i bilen og dra, greit. Få fred med pc'n? Not happening.

Når hun sover ja. Men nå for tiden våkner hun så mye at det ikke er fred å få. Skal det bli noe Black friday på meg må jeg nok bare ta henne med meg.
Jeg handler på kvelden når barna er i seng:) kun da jeg får det til:P

Men jeg kjøpte ei dypfryst "svineribbe" i går. I hermetegn, for så vidt jeg så hadde den ikke et eneste bein, så det er vel stengt tatt mer sideflesk ;-)

Den skal brukes til å lage syltaflesk (sylte, julesylte, hva enn en kaller det) så det passer meg fint at det ikke er bein i den, for oppskriften sier at jeg først skal ta vekk beina. ;-)

Men den la jeg frossen i kjøleskapet i går, så den er klar idag eller i morgen.

Pålegget blir ikke klart på noen dager likevel, så det er ikke klart til søndag. Kanskje en første smak av noe som ikke er ferdig dersom jeg får laget i dag. Men egentlig bedre å sikte på å ha det klart til neste helg tenker jeg

Back
Topp