Den var fin! Har du bakt den??Slik ble kaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fin! Har du bakt den??Slik ble kaken
Har detDen var fin! Har du bakt den??
Oi, det var lange vakter!
Oi, det var tidlig
Ja skjer hver kveld også. Kjører rett nedi gaten, og tilbakeGud så merkelig?:O
Så koseligSå koselig
Jeg har vært på jobb og nå spiser jeg pizza med gutta
Helt alene hver kveld?Ja skjer hver kveld også. Kjører rett nedi gaten, og tilbake
Så fin! Bakt den selv?Slik ble kaken
Den så god utSlik ble kaken
Tidlig morgen på meg
Vært våken i over 1 t allerede
Jøss, hva driver han med da?Naboens leietaker driver å kjører frem og tilbake utfor her. Kjører ut, er borte i max 3-4 min ( om jeg legger godviljen til - mer rundt 2 min max), tilbake, er inne i 10-20 min, så ut igjen. Hele kvelden fra rundt 16-17 tiden til 22 ish tiden
Ikke sant man baker for sjelden..Veldig deilig.
Det er ikke så ofte jeg baker. Men når jeg gjør det er det sånn "hvorfor ikke oftere. Det er jo ikke så vanskelig og veldig godt"
Litt rart med disse prikkene men godt hun ikke virker syk!Nei, ikke sikker på noen ting. Oppfører seg ikke helt typisk som noe jeg kjenner til.
Men syk virker hun slett ikke.
Hurra for nettshopping bruker det myeJa ikke sant. Det gjør ikke jeg,men en opptatt mann. Shoppe med mine 2 små skal godt gjøres. Litt går,men ikke hele juleshoppingen altså. Blir kanskje litt på nett fredag
DefinitivtIkke sant man baker for sjelden..
Rart ja. Og går ikke bort i det hele tatt, lurer på om jeg burde ringe legen. Ikke noe akutt, de har vært der siden helga og vi tåler å ha dem lenger. Men bare... Det er såpass mye og jeg vet ikke hva jeg kan smøre med.Litt rart med disse prikkene men godt hun ikke virker syk!
Det et fint det.Hurra for nettshopping bruker det mye
Da er vi to. Frøkna har endelig latt seg bysse/amme til søvn. Men jeg er fortsatt våken. Hva vekte deg?Tidlig morgen på meg
Vært våken i over 1 t allerede
Så fin! Bakt den selv?
Jeg bakte den til babyshower for ei venninne.Den så god ut
Hvilken kake er det?