Skravletråd november

Hva er planene deres for dagen?
Her skal vi gå og vaksinere oss. :)
Jeg har vært på trilletur.
Spist lunsj
Må vekke lillejenta nå, hun har legetime 1140

Siden hun uansett spiser lite og ammes mer tenker jeg at vi dropper grøt nå og lar henne sove til vi må dra. Så gir jeg grøt når vi kommer hjem. Og ammer på venterommet

Da har jeg og lille J rukket å sove i 2 timer. Ble vekkt av mamma som ringte, hun skal tilbake på ullevål i morgen så hvis formen tillater det skal jeg og J møte henne.

Legen mente at dette er nok atopisk eksem og ga oss canoderm.

Ja. Jeg trodde jo det. Jeg er kjent med eksem. Jeg har erfaring med kortison. Jeg har lest mye om canoderm som er en fuktighetskrem som er på blå resept (ved moderat til alvorlig atopisk eksem) fordi den virker forebyggende.

Hun skal smøres minst to ganger daglig, helst ved hvert bleieskift. Litt omfattende når det betyr at body må av for å bytte bleie, men vi smører ivei

Det bare slår meg.
Ingen av ungene har faktisk fått diagnosen atopisk eksem. Jeg har vært på eksemskole. For mellomste. Den friskeste av dem. Jeg har kortison i tre ulike styrker i skapet (den mildeste er reseptfri) jeg har barn med behov for smøring og antatt eksem på hendene til eldstemann.

Jeg har bare aldri faktisk fått diagnosen atopisk eksem på noen. Før i dag.

God bedring til mannen din :)
Oii operasjon :o hvordan da? Lykke til på kontroll :)

Har så vondt i halsen jeg :o

Han skal fjerne en falsk mandel. Han har siden jeg ble kjent med han (5år gammel) slitt med tett nese og halsbetennelse. Så bra at noe endelig blir gjort.

Han skal fjerne en falsk mandel. Han har siden jeg ble kjent med han (5år gammel) slitt med tett nese og halsbetennelse. Så bra at noe endelig blir gjort.
Jeg fjerna mandlene når jeg var 10 år :) hadde mye tett nese og halsbetennelse, etter at mandlene ble borte ble det mye bedre :D
Men det var vondt å spise den første uka husker jeg, gikk mye i yoghurt, is og suppe :p

Jeg fjerna mandlene når jeg var 10 år :) hadde mye tett nese og halsbetennelse, etter at mandlene ble borte ble det mye bedre :D
Men det var vondt å spise den første uka husker jeg, gikk mye i yoghurt, is og suppe :p
Jeg fjernet mine ifjor. Men dette var et mye mindre inngrep enn å fjerne mandlene, så det var bra. Opereres på en tirsdag og kan dra på skolen igjen på mandag.

Jeg fjernet mine ifjor. Men dette var et mye mindre inngrep enn å fjerne mandlene, så det var bra. Opereres på en tirsdag og kan dra på skolen igjen på mandag.
Falske mandler går kjapt å fjerne å er rimelig ufarøig ja.
Både jeg og kb har fjerna de to ganger

Back
Topp