God morgen Kengu ha en kjempefin dagGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen Kengu ha en kjempefin dagGod morgen
Den var kjempefinJeg bakte den til babyshower for ei venninne.
Sjokoladekake inni
Jeg har vært på trilletur.Hva er planene deres for dagen?
Her skal vi gå og vaksinere oss.
RyddeHva er planene deres for dagen?
Her skal vi gå og vaksinere oss.
Ja ihvertfall så vi har lagt merke tilHelt alene hver kveld?
Ikke godt å siJøss, hva driver han med da?
Hmm. Det er jaggu merkeligJa ihvertfall så vi har lagt merke til
Ja han er bare bestHaha så herlig!
God bedring til mannen din
Oii operasjon hvordan da? Lykke til på kontroll
Har så vondt i halsen jeg
Jeg fjerna mandlene når jeg var 10 år hadde mye tett nese og halsbetennelse, etter at mandlene ble borte ble det mye bedreHan skal fjerne en falsk mandel. Han har siden jeg ble kjent med han (5år gammel) slitt med tett nese og halsbetennelse. Så bra at noe endelig blir gjort.
Jeg fjernet mine ifjor. Men dette var et mye mindre inngrep enn å fjerne mandlene, så det var bra. Opereres på en tirsdag og kan dra på skolen igjen på mandag.Jeg fjerna mandlene når jeg var 10 år hadde mye tett nese og halsbetennelse, etter at mandlene ble borte ble det mye bedre
Men det var vondt å spise den første uka husker jeg, gikk mye i yoghurt, is og suppe
Falske mandler går kjapt å fjerne å er rimelig ufarøig ja.Jeg fjernet mine ifjor. Men dette var et mye mindre inngrep enn å fjerne mandlene, så det var bra. Opereres på en tirsdag og kan dra på skolen igjen på mandag.
Vet ikke hvilken du vil ha?
Nei hadde bestemt meg men ble plutselig usikker igjenVet ikke hvilken du vil ha?
Blir julestemning hos deg daMå tømme det skapet jeg har solgt
Der inni er det fullt av julepynt, tenker jeg bare pyntee med engang