Skravletråd november

Lurer på om lillebror har økedøgn eller utviklingssprang eller noe. Skal konstant henge i puppen, på kvelden også. Har alltid hatt mulighet til å legge han i babynestet på kvelden og han sover greit da (for en gangs skyld) men både igår kveld og nå i kveld skal han bare henge i puppen.

Brente av et par tusen idag på klær til jobben :p

To kjoler, kåpe, smykke og dressbukse til hverdags. Noe til julebordet. Tenkte å krølle mitt korte hår også :p guud jeg grugleder meg til julebordet :ad
Så gøy med nye klær!:D
Blir moro å bli kjent med de nye kollegaene dine!

Da er det bare å øve:p
Oh yes. Det var dagens norsklekse. (Matte 5 gangen. Da har de hatt 2-5 gangen denne uka. Lurer på hvor mange i klassen som henger med...)

Som å ombestemme julegaveønsker og derved sende mormor til å bytte det hun har kjøpt. Ulltøy.

Eksem og ull er ikke bestevenner.
Jeg må tenke. Jeg kan egentlig bare "ull er gull". Alle ungene har tålt å bruke ull. Det har denne også gjort, inntil de siste dagene, jeg sluttet siden hun var full i prikker/antatt eksem. Jeg er ull, ull, ull. Hun har voksipose med ull. Det går greit, den har trekk i bomull. Hun har babyteppe i ull som jeg pleier legge over og godt rundt henne. Hun har ullfell også i vogna men jeg tror den ligger under posen nå.
Hun har ulldress, tykk og tynn etter været. Og ullvotter. Vanligvis body og strømpebukse, hun har også sparkebukse i ull!

Jeg har kjøpt hvit body og strømpebukse til den røde kjolen hun arver etter storesøster til jul. Ullbody og ullstrømpebukse ja.

Og greia er. Jeg vet ikke. Noen eksembarn kan bruke ull. Mine eldste kunne det selv om guttungen hadde noe eksem. Det kom og gikk uavhengig av ull. Han liker ull. Men det anbefales ikke pr default

Jeg vet ikke
Ikke lett å vite:)
Min eldste hadde atopisk eksem som liten, han kunne ikke bruke ull...:(
Kjøpte ull med bomull innside da..
Han har heldigvis vokst av seg eksemen:)

Lurer på om lillebror har økedøgn eller utviklingssprang eller noe. Skal konstant henge i puppen, på kvelden også. Har alltid hatt mulighet til å legge han i babynestet på kvelden og han sover greit da (for en gangs skyld) men både igår kveld og nå i kveld skal han bare henge i puppen.
Det kan jo være:) høres sånn ut.

De har ikke startet med gangetabellen her i 3.klasse:)
De innledet med temaet ganging forrige uke, med å få inn at det er "repetert addisjon", og slo til med pugging av fire gangetabeller denne uka!

Back
Topp