Jeg likte de ikke når jeg så de så det blir novasoloLikte Møbelringen best her også
Flotte skap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg likte de ikke når jeg så de så det blir novasoloLikte Møbelringen best her også
Flotte skap!
Hva tenker du om svarene du har fått?Hva tenker dere om topp 100 konkurransen blir borte??
Da er det bare å øveOmlæring på hele familien.
Tredje klasse er Lucia på skulen. Jepp. Skule. Lucia på nynorsk. Annen tekst det. Og gjentagelse av de to siste linjene
Ble du noe klokere?Får ta en tur åå møbelringen jeg
Så gøy med nye klær!Brente av et par tusen idag på klær til jobben
To kjoler, kåpe, smykke og dressbukse til hverdags. Noe til julebordet. Tenkte å krølle mitt korte hår også guud jeg grugleder meg til julebordet :ad
Oh yes. Det var dagens norsklekse. (Matte 5 gangen. Da har de hatt 2-5 gangen denne uka. Lurer på hvor mange i klassen som henger med...)Da er det bare å øve
Smal er jo ikke kultNei det hadde du ikke
Den var smal
Så braDet var vi. Fastlegen
Håper du har fått svar nåVemter på at noen skal svare meg på chatten til lefdal..
Ikke lett å viteSom å ombestemme julegaveønsker og derved sende mormor til å bytte det hun har kjøpt. Ulltøy.
Eksem og ull er ikke bestevenner.
Jeg må tenke. Jeg kan egentlig bare "ull er gull". Alle ungene har tålt å bruke ull. Det har denne også gjort, inntil de siste dagene, jeg sluttet siden hun var full i prikker/antatt eksem. Jeg er ull, ull, ull. Hun har voksipose med ull. Det går greit, den har trekk i bomull. Hun har babyteppe i ull som jeg pleier legge over og godt rundt henne. Hun har ullfell også i vogna men jeg tror den ligger under posen nå.
Hun har ulldress, tykk og tynn etter været. Og ullvotter. Vanligvis body og strømpebukse, hun har også sparkebukse i ull!
Jeg har kjøpt hvit body og strømpebukse til den røde kjolen hun arver etter storesøster til jul. Ullbody og ullstrømpebukse ja.
Og greia er. Jeg vet ikke. Noen eksembarn kan bruke ull. Mine eldste kunne det selv om guttungen hadde noe eksem. Det kom og gikk uavhengig av ull. Han liker ull. Men det anbefales ikke pr default
Jeg vet ikke
Godt det ikke er vanlig da
Hihi, så herligIdag turner lille P i senga. Ikke trøtt nei! Sutter på storetåa og skravler Hehe. Skjønningen
Deilig å ha tatt et valg vil jeg troJeg likte de ikke når jeg så de så det blir novasolo
Det kan jo være høres sånn ut.Lurer på om lillebror har økedøgn eller utviklingssprang eller noe. Skal konstant henge i puppen, på kvelden også. Har alltid hatt mulighet til å legge han i babynestet på kvelden og han sover greit da (for en gangs skyld) men både igår kveld og nå i kveld skal han bare henge i puppen.
De har ikke startet med gangetabellen her i 3.klasseOh yes. Det var dagens norsklekse. (Matte 5 gangen. Da har de hatt 2-5 gangen denne uka. Lurer på hvor mange i klassen som henger med...)
De innledet med temaet ganging forrige uke, med å få inn at det er "repetert addisjon", og slo til med pugging av fire gangetabeller denne uka!De har ikke startet med gangetabellen her i 3.klasse
Nei virkelig ikkeSmal er jo ikke kult
Nei jeg ga oppHåper du har fått svar nå
Mhm det er detDeilig å ha tatt et valg vil jeg tro