Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke alene om å la deg påvirke av sånt
Da er der litt rart at de går så hardt ut så tidlig dumt hvis det skaper frustrasjon blant noen elever...
Ja virker slikDet kan jo være høres sånn ut.
Nei, føler ikke det er så veldig mange bra tilbudMange som et opptatt med Black friday idag?
Ikke jegMange som et opptatt med Black friday idag?
Vært hos manuellterapeut med lillebror, julegrantenning i bhg til storebror og nå middag. Der da?Heihei damer! Hva gjør dere idag?
Så kos med julegrantenningVært hos manuellterapeut med lillebror, julegrantenning i bhg til storebror og nå middag. Der da?
Men det er vel en koselig dag på jobb?
God kveldGod morgen søte jenter
Jeg har shoppet lego dimensions i dagHar du planer?
Jeg skal muligens ha tak i Lego dimensions i dag, men vet ikke helt hva jeg trenger... Skulle egentlig gjerne hatt gave til min mann, men vet ikke hva. Om jeg får nettshoppet noe som helst avhengiger mye av hvordan lillejenta sovet i dag.
Det regner i bøtter og spann og blåser så ut skal vi helst ikke. (dog hunden... Vi får se)
Har du shoppet noe?God morgen og happy shopping
Vært på jobb jgMange som et opptatt med Black friday idag?
Toys r us eller har noen bedre tilbud? Skal ha i alle fall startpakke til x box når ungene er ibsengJeg har shoppet lego dimensions i dag
Billigst på lefdal så jegToys r us eller har noen bedre tilbud? Skal ha i alle fall startpakke til x box når ungene er ibseng