Skravletråd november

Naboens leietaker driver å kjører frem og tilbake utfor her. Kjører ut, er borte i max 3-4 min ( om jeg legger godviljen til - mer rundt 2 min max), tilbake, er inne i 10-20 min, så ut igjen. Hele kvelden fra rundt 16-17 tiden til 22 ish tiden

Deilig med nystekte rundstykker:D
Veldig deilig.

Det er ikke så ofte jeg baker. Men når jeg gjør det er det sånn "hvorfor ikke oftere. Det er jo ikke så vanskelig og veldig godt"

Naboens leietaker driver å kjører frem og tilbake utfor her. Kjører ut, er borte i max 3-4 min ( om jeg legger godviljen til - mer rundt 2 min max), tilbake, er inne i 10-20 min, så ut igjen. Hele kvelden fra rundt 16-17 tiden til 22 ish tiden
Gud så merkelig?:O

Så kjekt! :-D Kjenner du noen der fra før av? God sjanse til å bli kjent med folk før du begynner da :-D
Kjenner ei som jobber der. Resten er helt ukjent :p det er folk fra hele fylket som skal på det :)

Er ikke i rute jeg heller:p vanskelig å få til shopping når man jobber hele tiden..
Ja ikke sant. Det gjør ikke jeg,men en opptatt mann. Shoppe med mine 2 små skal godt gjøres. Litt går,men ikke hele juleshoppingen altså. Blir kanskje litt på nett fredag

*lerrævaavmeg* Nå skjønner jeg hvorfor mannen min var så rar igår! Det var ikke feberdrøm. Hør her;
Mamma er polsk, i Polen sverger dem til en urtemix i 96%sprit til alt fra kvalme til vond tå. Siden mannen min hadde vondt i halsen i tillegg til å være kvalm smurte han halsen og brystet med denne mixturen. Han er ingen stordrikker og blir brisen av lettøl, så igår var han rett og slett full! For ikveld var han helt fin, og plutselig ble han helt tullete og sjanglete, ble først redd, tenkte slag eller noe liknende. Når jeg går ned ser jeg den lille urteflaska stå fremme og jeg kjenner igjen den gode gamle lukta av urter/sprit. Han har brukt Max 40ml.

Lenge siden jeg har ledd så godt. Han lo selv ☺️☺️

Slik ble kaken
15192520_10153926670671143_8536705201429680545_n.jpg

Hva skjer? Råner?

Back
Topp