Så moro!! det var hyggelig gjort av dem!Wii. Er invitert på julebord av nyjobben min nå på lørdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro!! det var hyggelig gjort av dem!Wii. Er invitert på julebord av nyjobben min nå på lørdag
Krysser fingre for dereFår håpe vi slipper unna
Den er artig! Men jeg kan skravle og diskutere uten å konkurrere om antall innleggHva tenker dere om topp 100 konkurransen blir borte??
Ja virkeligSå moro!! det var hyggelig gjort av dem!
Ja det er gøy med syingen daSatser på det
Så spennende med drømmejobben :-D
Kjekt å sy om man får resultat av det
Ikke noe bedre i kveld heller. Det meste av ryggen og overermene er dekket av slike røde prikker. Magen og beina nesten uberørt...Uff da, det var mye
Veldig deilig.Deilig med nystekte rundstykker
Oi, det er jo veldig snart! masse lykke til!Neste uke! Bare innkjøring torsdag og fredag. Så får vi se hvordan det går.
Gud så merkelig?:ONaboens leietaker driver å kjører frem og tilbake utfor her. Kjører ut, er borte i max 3-4 min ( om jeg legger godviljen til - mer rundt 2 min max), tilbake, er inne i 10-20 min, så ut igjen. Hele kvelden fra rundt 16-17 tiden til 22 ish tiden
Den må jeg sjekke utEn svensk side
Lampa.se
Sikker på at det er eksem?Ikke noe bedre i kveld heller. Det meste av ryggen og overermene er dekket av slike røde prikker. Magen og beina nesten uberørt...
Gjør det duDen må jeg sjekke ut
Nei, ikke sikker på noen ting. Oppfører seg ikke helt typisk som noe jeg kjenner til.Sikker på at det er eksem?
Ja det er gøy med syingen da
Jaa. Skal på julebord med de nå på lørdag også
Kjenner ei som jobber der. Resten er helt ukjent det er folk fra hele fylket som skal på detSå kjekt! :-D Kjenner du noen der fra før av? God sjanse til å bli kjent med folk før du begynner da :-D
Ja ikke sant. Det gjør ikke jeg,men en opptatt mann. Shoppe med mine 2 små skal godt gjøres. Litt går,men ikke hele juleshoppingen altså. Blir kanskje litt på nett fredagEr ikke i rute jeg heller vanskelig å få til shopping når man jobber hele tiden..
Hva skjer? Råner?Naboens leietaker driver å kjører frem og tilbake utfor her. Kjører ut, er borte i max 3-4 min ( om jeg legger godviljen til - mer rundt 2 min max), tilbake, er inne i 10-20 min, så ut igjen. Hele kvelden fra rundt 16-17 tiden til 22 ish tiden