Uff da, det var myeJa. Tanken er absolutt tenkt. Grunnet at ryggen ser sånn ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, det var myeJa. Tanken er absolutt tenkt. Grunnet at ryggen ser sånn ut
Masse god bedring til jenta diMåtte hente LJ fra bhg bare etter 1.5 timer. Plutselig akutt syk og dårlig feber snørrete og røde øyne så hjemmedag for oss. Kan være forklaringen på de urolige nettene. Var på vei og bli syk
En svensk sideHvor fant du den?
Det blir kjedeligHva tenker dere om topp 100 konkurransen blir borte??
Så kjipt daBle ikke jobb på meg :-/
Det var jo koselugWii. Er invitert på julebord av nyjobben min nå på lørdag
Deilig med nystekte rundstykkerTo brett rundstykker igjen å steke. Det siste med ost i stedet for valmuefrø på, de skal vi ha til suppa vi skal lage til middag i dag.
Så skal vi ifølge femåringen "smake noen til lunsj og så skal vi på skolen for INNSKRIVING!!!"
Det et fra tolv så vi har god til til den lunsjen...
Lite folk i grunnLite folk på eller generelt mye å gjøre?
Det var lurt der kan du nevne det!Det jeg også tenker. Får prøve å få kontakt med styrer. Skal også ha foreldresamtale i neste uke så tenkte å ta det opp med dem da igjen
Hehe, det blir fort tungt jaKjenner armen begynner å bli nummen. Lille har sovet i 1,5t! Sitter i godstolen foran TV.
Tusen takkMasse god bedring til jenta di
Veldig begynner ikke før 2 januar men de ville gjerne ha meg medDet var jo koselug
Er ikke i rute jeg heller vanskelig å få til shopping når man jobber hele tiden..Åh greit med alt som er kjøpt. Jeg er virkelig ikke i rute
Åh. Da er det stressLite folk i grunn
Så spennendeI dag har M vært modell for barne kolleksjon hos Noa Noa gleder meg til å se bildene
Blir lang uke dette daDagene går enda mer i surr når mannen er hjemme fra jobben. Trodde det fortsatt var tirsdag hehe
Mhm var detÅh. Da er det stress
Tenker at det er litt trist, men har ikke så mye å si for min delHva tenker dere om topp 100 konkurransen blir borte??
Aah uncharted 4 spiller mannen på ps4. Rått spill spilte selv 3'a
Tuusen takk. Kapra drømmejobben
Kjipt å høre du ikke fikk jobben men søk videre og neste får du
Jeg syr endel. Driver Lykkenest fra fb og insta som syr babynest
Nå har jeg fått en til maskin. Så blir endel sying nå
Så dumt daBle ikke jobb på meg :-/