Så kjekt jeg bestiller gjerne noe når du er i gangTakk er en start på klær nå må jeg bare få tak i mer stoff når jeg får penger så kan jeg sy masse mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt jeg bestiller gjerne noe når du er i gangTakk er en start på klær nå må jeg bare få tak i mer stoff når jeg får penger så kan jeg sy masse mer
Da skal jeg få gjort meg skikkelig kjent med den så jeg kan trylle frem de lekreste plaggeneSå kjekt jeg bestiller gjerne noe når du er i gang
Hehehe ja. Jeg nyter det så lenge det varer.Ååh deilig men numment
Yes høres bra ut. Du gir bare en lyd duDa skal jeg få gjort meg skikkelig kjent med den så jeg kan trylle frem de lekreste plaggene
I den avdelingen tror jeg. Så de har sendt ut skriv med påminnelse om 48-timers regelen. Det ikke mange tenker på er at det skal være 48timer etter siste diaré også.Oj, var alle syk?:O
Kan ikke huske sist mi sovna i armkrokenHehehe ja. Jeg nyter det så lenge det varer.
Will doYes høres bra ut. Du gir bare en lyd du
Den reglen er kjempeviktig! De få gangene vår har kasta opp har det vært i helgene. Heldigvis for oss. At hun er hjemme fredag med det og så to dager etter hun er frisk.I den avdelingen tror jeg. Så de har sendt ut skriv med påminnelse om 48-timers regelen. Det ikke mange tenker på er at det skal være 48timer etter siste diaré også.
Hehe så klartDet hører til sjeldenheten. Når jeg kan velge mellom å amme baby i senga eller trille tur kl 7 om morran, så er valget veldig enkelt hehe
Så fin flinke duuu!
Elsker symaskinen min laga ei bukse til linnea nå. I suuperdeilig og mykt stoff
Vel fortjent!Jeg veit aldri hatt fri hver helg, heller jobba stortsett hver helg så dette blir fantastisk
Oi, det var tidligGod morgen kjenner jeg er glad jeg sovna tidlig i går, for kl 3 i natt våknet lillebror. Tissevåt og skrubbsulten, så tørre klær og polarbrød var det han skulle ha... så lå vi og koste lenge i senga, nå sitter han i dusjen før vi etterhvert tusler til bhg...
God ettermiddagGod morgen
Så fin!
Elsker symaskinen min laga ei bukse til linnea nå. I suuperdeilig og mykt stoff
Ingen av mine hadde omgangssyke som små, de var vel passert året tror jegJa, heldigvis er hun fortsatt frisk. Hun har vært småforkjøla i noen dager, men det er bare hjertelig velkommen, heller det enn oppkast og diaré. Er det noen som har hatt baby med omgangssyke? Hvordan gjorde dere det? Jeg tenkte hvis det skjer tar jeg en madrass i stua og masse håndklær. Så kan jeg ligge ser med henne. Mamma snakket om at hun ikke hadde bleie på meg, men håndklær og plast under. Men jeg vet ikke, dagens bleier er jo veldig bra, og mamma brukte tøybleier på meg.
Uff da, godt du fikk avverget situasjonenJa... men jeg er heldigvis mye bedre nå. Mannen tror jeg må hatt feberdrøm. For plutselig sto han i hjørnet på klesskapet. Jeg var redd han skulle tisse, sto i samme posisjon Hehe. Så jeg jagde han på do, han snakka ikke sammenhengende. Stakkar...
Så koseligGod morgen vi tar oss fri i dag og koser oss hjemme. Hva gjør dere ?
Hvor fant du den?Den er det
Lett etter den overalt men utsolgt så nå måtte jeg slå til når jeg fant