Skravletråd november

I den avdelingen tror jeg. Så de har sendt ut skriv med påminnelse om 48-timers regelen. Det ikke mange tenker på er at det skal være 48timer etter siste diaré også.
Den reglen er kjempeviktig! De få gangene vår har kasta opp har det vært i helgene. Heldigvis for oss. At hun er hjemme fredag med det og så to dager etter hun er frisk.

d991c40b25335a20f9c707deae825fec

Elsker symaskinen min :) laga ei bukse til linnea nå. I suuperdeilig og mykt stoff :)
Så fin:D flinke duuu!

God morgen :) kjenner jeg er glad jeg sovna tidlig i går, for kl 3 i natt våknet lillebror. Tissevåt og skrubbsulten, så tørre klær og polarbrød var det han skulle ha... så lå vi og koste lenge i senga, nå sitter han i dusjen før vi etterhvert tusler til bhg...
Oi, det var tidlig:(

Dagene går enda mer i surr når mannen er hjemme fra jobben. Trodde det fortsatt var tirsdag hehe

Ja, heldigvis er hun fortsatt frisk. Hun har vært småforkjøla i noen dager, men det er bare hjertelig velkommen, heller det enn oppkast og diaré. Er det noen som har hatt baby med omgangssyke? Hvordan gjorde dere det? Jeg tenkte hvis det skjer tar jeg en madrass i stua og masse håndklær. Så kan jeg ligge ser med henne. Mamma snakket om at hun ikke hadde bleie på meg, men håndklær og plast under. Men jeg vet ikke, dagens bleier er jo veldig bra, og mamma brukte tøybleier på meg.
Ingen av mine hadde omgangssyke som små, de var vel passert året tror jeg:)
De kan jo bli veldig såre om de har diaré og man ikke får skiftet på dem umiddelbart...

Ja... men jeg er heldigvis mye bedre nå. Mannen tror jeg må hatt feberdrøm. For plutselig sto han i hjørnet på klesskapet. Jeg var redd han skulle tisse, sto i samme posisjon Hehe. Så jeg jagde han på do, han snakka ikke sammenhengende. Stakkar...
Uff da, godt du fikk avverget situasjonen:P

Back
Topp