Skravletråd november

Sliten av meg selv!!!! Aaarhg; skulle bare- ble til sylteagurkglass, tranflasker og vannglass i 10000knas på kjøkkengulvet. Jeg er så korttenkt at jeg er forbauset at jeg fortsatt lever....

Jeg skulle bare flytte kjøkkenbordet bittelitt...så datt hele klaffen ned...
Å nei så kjipt:(

Lurer på å ta en tur på kjøpesenteret for å se på stjerner
Vil egt ha metallstjerner men synes de er gimla dyre da
Skal du ha mange?

Vi har bare ei og er fornøyd med det. Den er i metall og jeg kjøpte den i julegave til oss selv fra farmor og farfar et år. Tror jeg kjøpte de syvarmede stakene også, men noe av det kan ha vært egne penger. Det er en del år siden.

(min farmor og farfar har aldri kjøpt gaver til oss. Mamma og pappa fikk en konvolutt med penger og påskrevet lapper. Nå får jeg den. Til oss og ungene fra farmor/oldemor)

Skal du ha mange?

Vi har bare ei og er fornøyd med det. Den er i metall og jeg kjøpte den i julegave til oss selv fra farmor og farfar et år. Tror jeg kjøpte de syvarmede stakene også, men noe av det kan ha vært egne penger. Det er en del år siden.

(min farmor og farfar har aldri kjøpt gaver til oss. Mamma og pappa fikk en konvolutt med penger og påskrevet lapper. Nå får jeg den. Til oss og ungene fra farmor/oldemor)
Tenker jeg skal ha to :)

Jeg er stuptrøtt

Mannen er på julebord men antydet at han er hjemme i ett tiden. Da avslutter han ikke lenge etter midtnatt. Hvilket jeg tror er påvirket av at min far kjører ham og han ikke vil holde ham oppe for sent.. Vi får se.

Ungene sover og jeg er fristet til å legge meg. Ikke fått handlet noe særlig på Black friday og fått hele tilbudsgreia litt i vrangstrupen... Det ble så mye
Black friday har i grunn vært bare slitsomt:rolleyes:

Det er 2,5 år mellom mine eldste. Også nesten fem år til tredje (ikke med vilje, men det ble sånn. Jeg mistet en som skulle vært født tre år etter mellomste)

Eldste fikk helt klart mer oppmerksomhet fra oss da han var liten. Det var jo bare ham. Men til gjengjeld får hun oppmerksomhet fra to søsken som forguder henne i tillegg ;-)
Vi klarer det nå :D men hadde ikke klart det med 3 små. Herlig å lese :D

Er det mulig å få 2 unger som skal være like vanskelige og helst overgå hverandre ifht søvnen? Lillebror er mildt sagt j**** og ikke fanken om han skal sove. Sovnet i bilen på vei til babysvømming. Sjarmerte foreldrene mine der hvorpå moren min lurer på hva jeg klager etter, han er jo så sjarmerende og blid jo. Litt på og av med hyling i bilen på vei hjem, hvorpå det eskalerer på slutten og ender i hyling verre enn verst. Storebror må ha litt mat før han kan legges, han er sulten og stuptrøtt, lillebror er overtrøtt for Gud forby han kan jo ikke sove på dagtid. Storebror sitter og leker med maten og skal ikke høre etter, lillebror hyler i øret mitt og skal ikke roe seg ned og langt mindre sove, jeg er sulten, må på do, er trøtt. Hurra for helgen sier jeg bare

Ligger syk og svak på sofaen.
Tro om det er et av graviditetstegnene mine ?:p haha. Fått streker i par dager nå, så om de blir sterkere kaller jeg meg gravid :) sist jeg var gravid (dog uten å vite det da) lå jeg og syk og svak på sofaen :p
Oi, så spennende!!:D håper virkelig det stemmer!!

Black friday har i grunn vært bare slitsomt:rolleyes:
Ja, og snuppa våkna og jeg sovna og jeg fikk Lego dimensions startpakke, men jeg skulle kjøpe ekstra figurer men det sov jeg fra.. Jaja.

Nå er det over

Har du planer?

Jeg skal muligens ha tak i Lego dimensions i dag, men vet ikke helt hva jeg trenger... Skulle egentlig gjerne hatt gave til min mann, men vet ikke hva. Om jeg får nettshoppet noe som helst avhengiger mye av hvordan lillejenta sovet i dag.

Det regner i bøtter og spann og blåser så ut skal vi helst ikke. (dog hunden... Vi får se)
Hadde planer,men de ble raskt avlyst med syk frøken. Ble noe likevel på nett da. Ble det handel på deg?:)

Back
Topp