Tja altfor myeBle noe,du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja altfor myeBle noe,du da?
Hva da?Tja altfor mye
Vesentlig mindre enn tenkt pga at snuppa sov minimalt uten at jeg lå sammen med henneHadde planer,men de ble raskt avlyst med syk frøken. Ble noe likevel på nett da. Ble det handel på deg?
Skap *2Hva da?
Oi så mye. Sparte mye?Skap *2
Tv
Sorel sko
Diverse ps4 spill
Servise
Metallhjerter til å henge i vinduet
Hodelykt
Cherrox
Headset til gaming
Noen leker
++
Aha. Men hva ble shoppet da?Vesentlig mindre enn tenkt pga at snuppa sov minimalt uten at jeg lå sammen med henne
Ja sparte en god delOi så mye. Sparte mye?
Jaa skal ta digital imorgen eller mandag så får vi se men har to streker som er blitt sterkereOi, så spennende!! håper virkelig det stemmer!!
Her får vi høre at hun er den største klatreren av de 30 barna sjarmerende, men kan aldri være aleneJa får somregel alltid høre at han er så blid og sjarmerende i bhg.
Åhh så bra da. Her ble det Brio togbanesett,klistremerkebok/aktivitetsheftw,frost genser,Memini ullbukse og gullkornndesign fleecedressJa sparte en god del
Eneste jeg ikk fikk på tilbud var det ene skapet. Hadde håpet de kom på tilbud da
Var 40 % på servise, tv nedsatt 5000 å ellers sparte jeg fra 50 til 84%
Ja veldig fornøyd jegÅhh så bra da. Her ble det Brio togbanesett,klistremerkebok/aktivitetsheftw,frost genser,Memini ullbukse og gullkornndesign fleecedress
Lego dimensions startpakkeAha. Men hva ble shoppet da?
Haha overrasket over at vi ikke har hørt den om vår her. Glad i å bygge visstnok. Og sykle ute. Og de er visst helt forelsket i latteren hansHer får vi høre at hun er den største klatreren av de 30 barna sjarmerende, men kan aldri være alene
Så bra:kr mest gaver eller til dere selv ?Ja veldig fornøyd jeg
Å så deilig da
God rabatt da? Nei blir sånn . Fikk ikke handlet alt her heller men men .Lego dimensions startpakke
Tror ikke jeg fullførte andre bestillinger
Mest til oss i grunn dvs er jo gaver til mannen og kb daSå bra:kr mest gaver eller til dere selv ?
Halv prisGod rabatt da? Nei blir sånn . Fikk ikke handlet alt her heller men men .
OK så flottHalv pris
Ikke dumt det. Men skulle gjerne shoppet mer. Jaja. Sånn ble det.OK så flott