Skravletråd mai 2014

Hiver meg med på skravlesiden :) Har vært medlem her siden 2011 men er ikke noe flink til å være så aktiv her inne ;) syns det er litt vanskelig å bruke og å komme i gang.. noen som har litt tips? Er gravid i uke 6 i dag :-D Stor glede og lykke :happy093 Termin som er rekna ut er 20.mai 2014 :-D

Holder på å gå i gulvet magen er Sååå løs men det er verdt det :D i morgen skal lege ringes:D

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Hei :-) alt går jo mye tregere nå som vi er gravide :smiley-bounce012, dermed må vi vel bare leve med luftsmerter og kvalme. men får håpe det går bedre etterhvert. elsker denne tråden forøvrig :love2

Å sånn vil jeg også ha !!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag hadde jeg plutselig stor matlyst:) Så da ble det en stor saftig frokost:) Kaffe og kaker hos min fantastiske svigerinne:) Og kinamat til middag og nå en sikkelig avslaping på sofaen,med potetgull og litt cola:) Er så herlig og være gravid:)

jeg prøver å få lagt inn sånn lilypi ticker. men jeg husker ikke ossen jeg gjore det :O noen som kan fortelle meg det? :)

sitter å hører på et takvindu som blir byttet i 2 etasje:P kjenner den dunk dunk dunk dunk dunk dunk lyden begyner å blit VELDIG irriterende :O

Skal ut å gå tur :)

Huff, ja, det er merkelig alt som skjer med kroppene våre nå. Selv er jeg sykemeldt, ligger med kvalme og oppkast store deler av dagene.. :-/ Håper det vil gi seg snart, for jeg flyr nemlig på veggen av å ligge sånn hjemme..

Ellers er hormonene mine i full gang. Sipper helt uten videre og snapper på alt muligrart den stakkars mannen min gjør. :-P

Hvordan er hverdagen deres for tiden? Og hvilken uke er dere i? :-)

Hverdagen er levere ungen, hjem å ligge på sofsen med en grusom kvalme! Hente ungen, prøve å leke og gi henne all oppmerksomhet, legge henne, så tilbake på sofaen. Er 7+5 i dag. Og har veldig lyst til at mai skal komme lyn raskt!

Har veldig lyst på mat, men ikke noe som frister :) godt det blir noe fantastisk ut av dette! Ellers spørs det om jeg hadde giddi en gang til. Hihi. Håper i alle fall å slippe en stjernekikker til :)
Men stemmer det med stress. Det sa jordmor til meg i forje svangerskap :)

Andre som fryser hele tiden? *Brrrr*
Og har veldig vondt i korsryggen, håper d går bort etterhvert (?!) og at det ikke er en form for bekkenløsning -noen som har hatt det før? Hadde ikke vondt i korsryggen forrige svangerskap, bare litt bekkenløsning i halebenet.

Uff tung natt.... Bestefaren til mannen min fekk påvist kreft for to dager siden, gjekk fra å vere ein super frisk og oppegående 98 åring (!!), til å bli sengeliggende. Han kom heim igjen fra sjukehuset i går kveld og det kan tyde på at han ikkje har lenge igjen. Så eg tok på meg oppgava i å sitte med han første del av natta, håper noen våkner å avløyser meg i 03 tida. Er ikkje like lett med uplanlagt nattevakt no når eg er gravid ;-) Det føles godt å hjelpe og vise mannen min og svigerfam. at eg bryr meg. Eg er utdannet hjelpepleier og har ein del erfaring med slike situasjoner. Men er selvfølgelig rart og trist når det er så nærmt..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp