Skravletråd mai 2014

I dag har jeg vært flink å avlyst sangoppdrag i morgen og marked på lørdag....
Det betyr ingen inntekt heller, men er så kvalm at det bare ikke går, må tenke på meg selv og lille skatt!

Jeg er kvalm konstant. Og ekstremt ved sult eller rett etter jeg har spist. Helt forferdelig og lammende.

Haha, jeg også!! Er så sulten etter jeg har spist :-P Også blir jeg slått ut av kvalmen mellom 12.30 og 15.00 hver dag, og igjen på kvelden.. merkelig dette.. hihi :)

Jeg blir nesten mett bare av å se på maten, og holder meg mett et par timer vanligvis. Men konstant kvalm og uvel.. det er kjedelig uansett hvordan det er selvsagt:rolleyes:

Her er apetitten verre enn før, elsker mat! :D Det nye er leverpostei med rødbeta, veldig sunt og bra for oss begge <3 :D Sulten hele tiden :p

Jeg har doppler fra forrige svangerskap. Det var veldig betryggende, blir nok å bruke denne gangen også. Jeg kjøpte også fra ebay. <3 Jeg elsker ebay <3

Jeg går ikke ut med navn eller bosted enda.

Men heei:)
26år, samboer, første graviditet, 5 uker på vei, jobber i bhg som førskolelærer:) fra sørlandet

Merket i gåe at jeg har pådratt meg min 100 gangs urinveisinfeksjon! Avsted med urinprøve til legen i morgen. Skulle egentlig hatt resept på antibiotika liggende i nattbordskuffen tilgjengelig hele tiden! :mad::(

Sendt fra app'en :)

Merket i gåe at jeg har pådratt meg min 100 gangs urinveisinfeksjon! Avsted med urinprøve til legen i morgen. Skulle egentlig hatt resept på antibiotika liggende i nattbordskuffen tilgjengelig hele tiden! :mad::(

Sendt fra app'en :)

Lykke til hos legen. UVI er forferdelig kjedelig. Og spesielt viktig å behandle når man er gravid.

Heihei :) Jeg er ca 4 + 2 i dag :) Fremdeles veldig tidlig, så jeg tør ikke bli veldig glad før jeg er kommet lengre! ;)
Kollegaene mine nistirrer på magen min hele tiden! Er det normalt? ? :p
Jeg passer på å ikke klå noe på den når de er der altså! :p

Merker selv at sizen på magen har blitt større, men jeg må da bare være oppblåst? :)

Da er jeg komt igjen fra legen, og hadde blod i urinen og uvi. Så oppstart på ny antibiotika, merkelig at jeg ikke begynne å bli resistent mot Selexid snart :p

Heihei :) Jeg er ca 4 + 2 i dag :) Fremdeles veldig tidlig, så jeg tør ikke bli veldig glad før jeg er kommet lengre! ;)
Kollegaene mine nistirrer på magen min hele tiden! Er det normalt? ? :p
Jeg passer på å ikke klå noe på den når de er der altså! :p

Merker selv at sizen på magen har blitt større, men jeg må da bare være oppblåst? :)

Har fått flere bemerkninger på magen jeg også, ikke på jobb for da går vi med løse uniformer, men av søsken. Det er nok bare oppblåsthet enda. Embryoet er ikke større enn toppen 1 mm, så h*n kan ikke utgjøre så mye på en stund enda :)

.

Last edited:
Fortsett du. Er bare mot slutten det er anbefalt å la ting gro for å gjøre det mindre tilgjengelig for baselusker. Hvorfor hårete dåse hjelper vet jeg ikke. Men de sier nå så. Hehe.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Kommer ikke til å la det gro mot slutte. Nei ;) Gjorde ikke det med vesla så, og var glad til at de slapp og barbere ol før de sydde;p Var glad jeg da nylig hadde shavet med siden hele sykehuset omtrent tittet nedi der;p

Taster via app'en :)
Hehe. Gjorde det samme selv.;) Men jeg sa bare hva jordmødrene ofte sier. Hehe.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

I dag/kveld/natt har jeg okkupert meg hos mamma <3 Mannen har med seg ungene på tur og blir vekke til i morgen :) Er ikke noe jeg elsker mer enn å få servert kvelds, frukost og middag :p
World-s-Greatest-Mom--mother-mommy-mom-smiley-emoticon-000437-large.gif

Ikke noe problem med brazilian i svangerskapet nei. Sist svangerskap gjorde jeg det på termin til og med. Fikk ingen kommentarer om at det var dumt. Revnet, men ingen betennelse eller noe. Kommer til å fortsette hele dette svangerskapet også. :-)

O`holy ......., tok på meg søsteren min sin parfyme i dag (som jeg har elsket tidligere), bruker ikke parfyme til vanlig pga. jobben min. Og jeg holder på å spy!!! Blir en hard dag med å gå å sniffe på det her heile dagen
nausea_smiley-300x289.jpg

Back
Topp