Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også en oppblåst mage. Au! Men er nok bare luft, for hjelper en liten stund om jeg får luftet
Lykketil på jobb og kor. Håper du holder ut.
Noen som kan hjelpe meg med hva "5 x "7 tilsvarer i norske størrelser i t-skjorter til barn på ebay? Jeg forstår ikke størrelsen der
http://www.ebay.com/itm/Im-Going-to...t=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item5af48fd3d8
Laaangt, skuffende innlegg: I går gjorde jeg noe ekstremt skuffende. Har som sagt denne j@vlige magesmerten som ikke gir seg og jeg og mannen kranglet. Fristelsen vart for stor så jeg snuste 3 poser Det ga såklart mersmak, så nå ligger jeg i sengen med magesmertene og har tatt en snus til. Dette er j@vlig, jeg som hadde holdt ut i 11 dager! Og nei, vil ikke ha forståelse for det, jeg vil ha kjeft I de 2 andre sv. så røykte jeg før jeg var gravid og det var ekstremt lett å slutte, men snusen er rett og slett forj@vlig å holde seg unna. Dette vart langt
Sendt fra app'en
Jeg har en plan. Vi må være ærlige!Laaangt, skuffende innlegg: I går gjorde jeg noe ekstremt skuffende. Har som sagt denne j@vlige magesmerten som ikke gir seg og jeg og mannen kranglet. Fristelsen vart for stor så jeg snuste 3 poser Det ga såklart mersmak, så nå ligger jeg i sengen med magesmertene og har tatt en snus til. Dette er j@vlig, jeg som hadde holdt ut i 11 dager! Og nei, vil ikke ha forståelse for det, jeg vil ha kjeft I de 2 andre sv. så røykte jeg før jeg var gravid og det var ekstremt lett å slutte, men snusen er rett og slett forj@vlig å holde seg unna. Dette vart langt
Sendt fra app'en
Jeg er kvalm konstant. Og ekstremt ved sult eller rett etter jeg har spist. Helt forferdelig og lammende.