Skravletråd mai 2014

Jeg er så ufattelig trøtt!! Og føler meg trillerund :/ OG ønsker å spise ALT jeg kommer over! Siste merkelige matinntak er tyttebærsyltetøy med ketchup og smør med sukker og kanel. DO NOT JUDGE :P *fnis*

Har også en oppblåst mage. Au! Men er nok bare luft, for hjelper en liten stund om jeg får luftet:p

Lykketil på jobb og kor. Håper du holder ut.

Takk! Ga alt jeg orket til barna og sang og sang, er sliten nå og har vondt i stemmen :P
Sto over kor, sendte mannen min på foreldremøte, så jeg passe de andre 3 :)

Haha, Så det nå, men søkte på klær:P, men jeg har aldri handlet på ebay... :/ jeg skjønner jeg trenger litt hjelp. Jeg ønsker meg en sånn t-skjorte eller en genser, men må ha rett størrelse til jentungen.. men hvordan får jeg tak i t-skjorte eller genser i denne varianten da?
Vet at Moshi har kjøpt en t-skjorte med samme print til begge barna sine.. kanskje Moshi kan legge igjen link til siden? :)

Den ene uten ugler var t shjorte. De to med ugler er bare et bilde som du stryker på selv med strykejern uttapå en helt ensformig tshjorte som du allerede har eller som du kjøper :) Skjønner ? :)

Sendt fra app'en :)

Laaangt, skuffende innlegg: I går gjorde jeg noe ekstremt skuffende. Har som sagt denne j@vlige magesmerten som ikke gir seg og jeg og mannen kranglet. Fristelsen vart for stor så jeg snuste 3 poser :( Det ga såklart mersmak, så nå ligger jeg i sengen med magesmertene og har tatt en snus til. Dette er j@vlig, jeg som hadde holdt ut i 11 dager! Og nei, vil ikke ha forståelse for det, jeg vil ha kjeft :p I de 2 andre sv. så røykte jeg før jeg var gravid og det var ekstremt lett å slutte, men snusen er rett og slett forj@vlig å holde seg unna. Dette vart langt :p

Laaangt, skuffende innlegg: I går gjorde jeg noe ekstremt skuffende. Har som sagt denne j@vlige magesmerten som ikke gir seg og jeg og mannen kranglet. Fristelsen vart for stor så jeg snuste 3 poser :( Det ga såklart mersmak, så nå ligger jeg i sengen med magesmertene og har tatt en snus til. Dette er j@vlig, jeg som hadde holdt ut i 11 dager! Og nei, vil ikke ha forståelse for det, jeg vil ha kjeft :p I de 2 andre sv. så røykte jeg før jeg var gravid og det var ekstremt lett å slutte, men snusen er rett og slett forj@vlig å holde seg unna. Dette vart langt :p

Huff. Jeg klarer ikke å få meg til å kjefte på deg, men tenk på barnet ditt, og hvor mye bedre h*n får det om du ikke gjør det. Tror vi alle har noe vi ikke burde gjøre, som vi likevel gjør. Noen får jo til og med lyst til å sniffe bensin (Det kan da umulig være noe bra det heller) og jeg skulle prøve å bare være sunn dette svangerskapet. Har allerede bøtta innpå snop:( Vi får nesten bare prøve å holde oss sterke fremover:)

Jeg har en plan. Vi må være ærlige!

Vi konkurerer om hvem som holder seg unna lengst! Vinneren får noe gøy i posten av den andre, om begge holder seg fra i dag og til ungen kommer vinner vi begge og kan sende en fin ting til babyen. :)

Jeg har bestilt doppler, men har ikke fått den enda :)

Jeg vil gjerne men tør ikke kjøpe dopler......., redd at jeg får panikk hvis jeg ikke hører noe en dag....
Hvordan ser dere på det da?

Uff, må bare klage litt......jeg har marked lørdag, bestillinger og masse ideer i hodet og må SY!!
Men kroppen min er trøtt, uggen og lat og vil ikke komme fra sofaen:(
Og dette er 4. dag at jeg ikke har gjort NOEN ting....

Kor har de bestillt doppler og kva merke har de kjøpt? Har høyrt tidligare at babyen kan bli stressa av den doppleren.. nokon som har høyrt liknande?
Berre klag! Eg har null energi, puppane, korsryggen og mage verke og eg blir utruleg fort sentimental eller irritert. Men er lykkelig for å være gravid og håper at eg går ikkje opplever å miste igjen..
Lykke til med marknad og sying:)

Jeg bestilte min fra ebay :)
$T2eC16Z,!ykE9s7t)2UyBQvbU4em5Q~~60_35.JPG

Kjenner jeg er kvalm rundt kl 10 og på kvelden? Trodde liksom man skulle være kvalm da man våknet. Blir kvalm litt etter frokost...

Jeg er kvalm konstant. Og ekstremt ved sult eller rett etter jeg har spist. Helt forferdelig og lammende.

Sånn er det siden i går hos meg og, står opp kvalm og er det hele dagen, mer når jeg er sulten, men matlysten forsvinner langsomt....orker ikke all slags mat mer, har problemer med brød for eks.
Selv om jeg er glad for symptomer er dette veldig slittsomt, gjør nesten ingenting jeg annet en å ta vare på lillebror.....

Flere som ikke orker en eneste bit mat før lagt på dagen, men på kvelden derimot... Da vil magen spise:(

Back
Topp