Skravletråd Liljekonvall

<3
Jeg prøver så godt jeg kan. Det er egentlig laget som gir meg motivasjon, men jeg skulle jo ønske jeg kunne gjort det for min egen del :)
Når det har gått et par uker, blir da vekta sammenliknet med startvekt eller uka før? La oss si at person A går ned 1kg + 1kg + 1kg, mens person B går ned 1,5kg + 1,5kg + 0,5kg. Hvem av de ligger da dårligst an hvis en skal ut? Forutsett at de er like høye og veide det samme ved start.
 
Når det har gått et par uker, blir da vekta sammenliknet med startvekt eller uka før? La oss si at person A går ned 1kg + 1kg + 1kg, mens person B går ned 1,5kg + 1,5kg + 0,5kg. Hvem av de ligger da dårligst an hvis en skal ut? Forutsett at de er like høye og veide det samme ved start.
Det er alltid uka før. Så B går ut :)
 
Om man ikke melder inn så er man ute, så det hjelper ikke. Men vi får se hva krigleder sier. Jeg har ingen myndighet til å fire på reglene :)
Ah... rett ut altså. Skjønner at du ikke kan fire på reglene, men mente å ha lest at gyldig grunn måtte godkjennes av både krigsleder og gruppeleder:)
 
Jeg og, men det må være fra storfe da. Helst den der pølsa på 1 kg. Smaker så utrolig mye mer enn billige varianter!
Mener storfekjøttdeig jeg også. Vi har ikke kyllingkjøttdeig til vanlig altså, men oppskåret kyllingfilet i litt stor terningstørrelse.
 
Ah... rett ut altså. Skjønner at du ikke kan fire på reglene, men mente å ha lest at gyldig grunn måtte godkjennes av både krigsleder og gruppeleder:)

Ja, så spørs det hva som er gyldig grunn. Vi får se :)
 
Mener storfekjøttdeig jeg også. Vi har ikke kyllingkjøttdeig til vanlig altså, men oppskåret kyllingfilet i litt stor terningstørrelse.
Det ville jeg og ha gjort. Jeg liker kylling, men kyllingkjøttdeig er jeg ikke glad i. Har du smakt Taco med laks i? Jeg har smakt det en gang, og det var overraskende godt :)
 
Det ville jeg og ha gjort. Jeg liker kylling, men kyllingkjøttdeig er jeg ikke glad i. Har du smakt Taco med laks i? Jeg har smakt det en gang, og det var overraskende godt :)
Jeg har ikke prøvd, men 7-åringen hadde spist det hos en kamerat og rapporterte at det var godt:)
 
Det er alltid uka før. Så B går ut :)
Så man kan være taktisk på å ikke gå ned så mye i starten? (Jeg kommer ikke til å gjøre det altså) Jeg skal bare ned 5 kg, så tenker prøve ta de raskt og så la meg selv strykes fra laget. Slettes ikke sikkert jeg klarer gå de ned engang før jeg ryker ut, siden jeg har gått ned så mye allerede og det har begynt å gå sakte. Hva går en person typisk ned per uke?
 
Kjempebra :D
Og en god investering i kjernemuskulaturen. Det hjelper på!

Jepp. Jeg kjenner jeg er støl faktisk :p Blir sikkert bare verre før det blir bedre ;)
 
Noen som har tips til hva man kan bruke i te og caffe latte istede for sukker? Som ikke smaker kunstig :p
 
Noen som har tips til hva man kan bruke i te og caffe latte istede for sukker? Som ikke smaker kunstig :p

Honning?
Jeg bruker som regel blå natreen. Synes den gir en godt smak :) Uten at det blir for søtt.
Ellers kan du jo bruke sukrin. Det smaker nesten som vanlig sukker uten kcal :)
 
Så man kan være taktisk på å ikke gå ned så mye i starten? (Jeg kommer ikke til å gjøre det altså) Jeg skal bare ned 5 kg, så tenker prøve ta de raskt og så la meg selv strykes fra laget. Slettes ikke sikkert jeg klarer gå de ned engang før jeg ryker ut, siden jeg har gått ned så mye allerede og det har begynt å gå sakte. Hva går en person typisk ned per uke?

Man kan det ja, men vinneren er den som har gått ned mest totalt fra hele krigen av de som er igjen til slutt. Man kan dermed tape seieren om man er uheldig. Men det skal jo være gøy, så om taktikk gjør deg motivert så kjør på :)

Det er vanlig med alt fra minus 2 kg til pluss 1 kg, og alt over og under. Ikke uvanlig at noen går opp bittelitt eller står i ro. Det kan virke som de fleste som går ned ligger under 1 kg i uken :)
 
Ah... rett ut altså. Skjønner at du ikke kan fire på reglene, men mente å ha lest at gyldig grunn måtte godkjennes av både krigsleder og gruppeleder:)

Jeg trodde forresten at det var snakk om denne uken, men jeg er i kontakt med krigleder så vi får ordnet noe :)
 
Noen som har tips til hva man kan bruke i te og caffe latte istede for sukker? Som ikke smaker kunstig :p
Jeg har ikke prøvd å få søtere te eller kaffe, men i bakverk og hjemmelaget is knuser tagatesse sukrin og natreen på smak, så tror jeg ville prøvd det i te/kaffe også.
 
Jeg trodde forresten at det var snakk om denne uken, men jeg er i kontakt med krigleder så vi får ordnet noe :)
Denne uken er nok verre å ikke få innrapportert riktig.
 
Da nærmer vi oss første innveiing :)
Jeg kommer til å sjekke veietråden gjennom hele dagen, og sender inn så fort som mulig etter at alle har levert. Lever gjerne så tidlig som mulig. Jeg sender påminnelse til de som ikke har levert ut på dagen en gang. Ikke bli stresset av det om dere vet dere vil levere innen tiden, det er bare for å få med så mange som mulig videre. Erfaring viser at noen vil glemme å levere vekt, enten ved første innveiing eller senere i krigen :)
 
Dette blir bra :) Spent på utfordringene for neste uke :)
 
Back
Topp