Jeg drømmer at jeg føder for tidlig hele tiden jeg.. Og at vannet går når jeg er på do uten at jeg merker det :p Det er så sprøtt... Haha! Mye rart som skjer i kroppen for tiden. I morgen er det babyshower for meg og min venninne som har termin neste lørdag :D Det blir koselig!
Siden man er pliktig å svare i tråden tenkte jeg å dele det med dere :p
Babyshower høres så koselig ut :) Jeg har aldri vært på et jeg, så er nysgjerrig på hvordan disse foregår? Kunne tenkt meg å ha et selv, men vet ikke helt hvilken ende jeg skal starte i. Noen tips?
Det er finvær i Trondheim i dag! :D *Bank i bordet* Og det skal nytes med oppgaveskriving ;) Sov til halv 1 i dag, og det slo meg at det er ikke SÅ mange slike late lørdager igjen gitt :p Blir vel litt mer fart i hverdagen når mini kommer!
Det var veldig hyggelig! Det var en venninne som stellet i stand for oss, men hun venninnen som hadde termin til lørdagen bestemte seg for å føde i går så hun var ikke med :p
Vi var 4 jenter, spiste pizza og kake. "Arrangøren" hadde smeltet fire ulike typer sjokolader som hun hadde lagt i bleier og vi skulle gjette hvilke sjokolader som var i hvilke bleier ved å smake på det. Jeg fikk også noen gaver og bleiekake :)
Vi skravlet mye og det var veldig lite anstrengt. Venninnen som lå på føden var selvsagt et stort tema for dagen ;) Det var veldig koselig!
utover kvelden tok vi alle ballongene som hang i taket ned på gulvet slik at datteren min og datteren til hun som arrangerte fikk smelle i vei og kose seg :)