Skravletråd!! Leser du, MÅ du svare :)

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Ser de andre terminforumene har slike tråder, så kanskje vi skulle hatt også :)
Bare sånn random snakk om alt mulig rart!

Eneste regel er at hvis man er inne og leser, så må man legge igjen et svar.

Sett i gang!
 
Kan begynne, jeg!

Snart skal vi på Graffi for å spise middag. Eeeeelsker Graffi :)
Herlig mat der. Og MILKSHAKE!

Jeg som egentlig er melkeintolerant har blitt hekta på alt mulig av melkeprodukter nå.. Men det funker egentlig greit, for det veier opp problemet med hard mage :P


Hva skal dere spise i dag? Og gjøre ellers.
 
Åååå...milkshake! Det er godt det! De første tre mnd i svangerskapet drakk jeg masse Litago melk...ikke sunt akkurat...men milkshake...ååå...nå fristet du meg:)

Vi skal i bursdag senere i dag, så håper på noen gode kaker...hehe - har jo tross alt gått tur i dag:) I SOLA!!!! Jeg elsker våren!!!!
 
Jeg sitter hjemme alene og vet ikke helt om jeg kjeder eller koser meg (litt godt å slappe av)!
Samboeren har dratt på skolen (hans andre hjem) og blir der til langt utpå kveldstid.. han har nemlig eksamener og innleveringer til uka.


Oh well.. jeg skal nå en tur til Bergen imorra og besøke ei god venninne jeg ikke har møtt på mange år. Gleder meg masse!

Så kan samboeren få sitte der på skolen .. hihi!
 
Sitter alene med ungene (alenemor)..han minste er 3 år og han eldste er 8 år så er full fart ja..skal snart spise middag her,lasagne.

Ellers i dag blir det bare kos med ungene til de skal legge seg :) 
 
her er det forberedelser til oppstart av 9 ukers praksis i morgen.
vasking og stryking av uniform, skrive ut modulplaner og diverse arbeidskrav.  krysser fingre for at praksisperioden går fort og at prinsessen holder seg inni magen så jeg får fullført denne praksisen
 
Jeg suller hjemme alene. Eldstejenta har bursdagselskap på SFO i dag. Hun og fire gutter har selskap sammen. Jeg sendte gubben dit. Jeg er rett og slett ikke klar for 30 9-åringer og hurramegrundt.. Istedet er jeg hjemme og ordner litt. Vi skal ha ny verdivurdering på huset -se om vi kan få litt bedre vilkår i banken. Så jeg rydder og ordner og prøver å få tatt noen bilder som ser ok ut. Spent på hvordan det går :)
 
VI har akkurat spist middag.. Nakkekoteletter med hasselbakte poteter.. namnam... Og nå sitter mannen å ser fotballkamp og jeg ser på foreldreløse villdyr og vasker klær.. En veldig vanlig helgedag..

Senere blir det film...
 
Nå har vi nettopp spist Grandis til middag, og etterpå blir det sjokoladekake som mini og gubben har laget (mini fikk oppskriftsbok i bokklubben på fredag).

Tidligere i dag,så har vi tatt ned alle babyklærne og sortert de etter størrelse.
Så her lukter det loft...hehe....

 
Her brukes dagen til å gjøre ingen ting etter å ha hatt fult huset av folk i går. SÅ en stille og rolig søndag, med knall være var veldig godt.
Men får vel snart sette over kaffen i håp om å bli kvitt noen kaker i dag oxo :) 
 
 Her har også nettopp spist middag, hjemmelaget hamburgertallerken. nommis! Skal la maten sige ned litt, så skal jeg bryne meg på en flatpakket kommode fra ikea. så blir det plassering av babyklær! :) hurra!
 
Å fytti.. nå er jeg bra mett, altså! 
Men baby ble veldig glad for jordbærmilkshaken :P Her er det skikkelig balluba i magen :)

 
Her blir det vel take away til middag i dag.. Hehe.. Vært å hjulpet ei venninne med barnebursdag i dag for "fille"-nevøen min som ble 4 år i dag.. 16stk 4-6 åringer tar på energien.. Var heldigvis ute å grilla, lekte, sang og koste oss =) Så her i huset blir det en rolig kveld i veld, så er det 3D UL i morgen!!! =D Gleder meg!! Noen andre som har vært på 3D enda?
 
Jeg fikk sove til nesten halv ti i dag også, som vanlig i helgene etter at jeg ble gravid. Eller, jeg lå litt inne i sengs til lillegutt for å holde han i sjakk ei stund da... Så når gutta stod opp kvart over 7 så sovna jeg igjen. Ellers har vi vært ute i hagen, og åpna sesongen i lekestua. Har også fått kasta vekk en del av snøen på verandaen. Men er fortsatt en del igjen... Lillegutt har fått søndagsbadet sitt, og vi har kost oss med vafler nå nettopp, så det var søndagens kveldsmat :o Men vi spiser sjelden vafler og pannekaker og sånt, så en sjelden gang skader ikke. Til kvelden må jeg ut og fylle diesel på bilen, og så må jeg forberede to foreldresamtaler til i morgen.
 
Her har vi grilla pølser på bål i Hagen til middag i dag.... Kjempe kos! Og så eg det vel å spise opp snoket som er til overs fra helgen det kan jo ikke bare ligge der liksom helt alene :-)
 
Jeg har startet på babyteppet jeg har hatt planer om lenge! Har skjært opp 225 biter med stoff i 7x7 cm idag
 
Vi har ryddet ut siste rest av barndommen vår i dag. Foreldrene skal flytte til leilighet, og da måtte skrotet ut. Har spilt kort, spist sjokolademousse og lekt med niesa. Koselig dag :) Skal forberede meg til praksis i morgen. 2 dager igjen, gleder meg skikkelig til å være ferdig for i år! 
 
Vi har holdt på ute i dag i det fine været...Vasket bilen min, og samlet sammen diverse papp og dritt som har ligget nede i kjelleren siden vi tok over huset i sommer, det skal kjøres på fyllinga ganske snart! Ellers har samboer lagd koteletter med brun saus til middag.Nå sitter vi med tente lys i stua og skal kose oss med å se på masse opptak vi ikke har fått sett i uken som har gått:P 

PS.Jeg hadde gleeeedelig tatt imot isbilen nå..Men, den kjører vel ikke på søndager..? Har så lyst på pistasj kroneis!!

PSS: Jeg liker skravletråd!:)
 


DinaF skrev:
Her blir det vel take away til middag i dag.. Hehe.. Vært å hjulpet ei venninne med barnebursdag i dag for "fille"-nevøen min som ble 4 år i dag.. 16stk 4-6 åringer tar på energien.. Var heldigvis ute å grilla, lekte, sang og koste oss =) Så her i huset blir det en rolig kveld i veld, så er det 3D UL i morgen!!! =D Gleder meg!! Noen andre som har vært på 3D enda?


Heldige deg som skal på 3D i morgen, jeg skal i slutten av mnd, gleder meg så utrooolig mye:) Var med en venninne i fjor, det var helt magisk!:)
 
Vi hadde gjester i går, så har nettopp spist rester fra gårsdagens middag. Nå er det straks leggetid for storebror (2,5 år). Ellers har vi hatt en flott dag i nyydelig vær. Mannen og storebror har aket, mens den invalide (undertegnede har bekkenløsning) har sett på. Fine søndagen!!
 
Back
Topp