Skravletråd!! Leser du, MÅ du svare :)

Her har vi en skikkelig rolig søndag:) Har gjort minst mulig, men har fått vaska og rydda fryseren og baka brød i det minste;) Herlig med helg!!
 
Koselig med skravletråd:)

Jeg har overgått meg selv i dag!!.....Laget lammelår som jeg aldri har laget før..og den ble saftig og god (termometeret som vi har hatt i alle år og aldri brukt,var ikke helt til å stole på..så jeg tok beregningen etter magefølelsen) og jaggu meg ble middagen ferdig og gjestene mette:) Hadde svigermor og svigersøster med familie på middag.

Ellers er vi inni 3 uka denne uka som kommer, hvor lillegutt på 2år ikke har vert i barnehagen.Først hadde han 1 hel uke med høy feber. 6 dagen med feber kom det noen prikker. Heldigvis forsvant feberen da, og vannkoppene kom uten plager.Men sååå kjedlig å være inne så lenge (har lurt oss ut noen formiddager når han har vert pigg) Kan jo rett og slett bli gal av å se veggene inne så lenge! Og uken før han fikk feber, lå jeg med lungebetennelse (er ikke noe å anbefale når en er gravid!!) Så nå må alle bli friske og la den normale hverdagen komme!!:)

Ha en fin kveld jenter!
 
Milkshaken fra Graffi er magisk!:) Nam!

Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Sett på langrenn og skiskyting og ellers bare slappet av :)
 
Bare slappet av å spist, he he;) så er babyteppet jeg strikker nesten ferdig, holder på med heklekanten rundt. Så da får jeg finne ett nytt prosjekt å strikke til babyen kommer:) ha en fin søndags-kveld ale sammen!
 
Idag har jeg gjort svært lite egentlig. Jenta har vært på overnatting hos mormora si, så hadde muligheten til å sove lenge, men våknet litt over ni med vond rygg. Så har egentlig tilbringt dagen på sofaen og sett dvd'er. Skulle ha gjort litt husarbeid, meeen energien er på bånn.
Har henta jenta og hun er nå i seng, fått rydda kjøkkenet og nå sitter jeg i sofaen igjen :) og her blir jeg resten av kvelden tror jeg.

Gollemor: Graffi har god mat ja, men milkshaken har jeg ikke spist, men har smakt isen med ferske jordbær. Den var også veldig god :)

 
Her har jenta vår på 2.5år gått på ski for første gang, mannen har lagd middag og resten av kvelden tilbringes på sofaen foran tv`n.
 
i dag har jeg rydda i lekene til søta, tatt bort babylekene, skal vaske de og ha de klare til babyen kommer og skal leke og sleike på de:p ellers har det vært avslappingsdag og besøksdag i dag...
 
Har sovet lenge i dag. Hærligt. Skal på jobb i morgen etter en uke hjemme me sykemelding. Hatt problem me kraftig hoste, som har gjort at område rundt lungene Har vært ømme. Så har gjort til at jeg sover dårlig. Minsker mulige sovestillinger.. :s ( jeg har pistasj is i frysen.....)
 
Jeg har og forberedt praksis idag, ferdig med første uken i bhg. 5 igjen:) Fikk en tøff start, med lungebetennelse. Spist penicilin hele uken, så begynner å bli bedre..

Har hatt en trillepie her som har lekt med Liam (18mnd) Og de gikk tur etterpå. Så har mannen laget deilig middag til svigers, som for en gangs skyld fikk middag her istedenfor at vi er der:) Pluss fikk besøk av Liams søskenbarn på 5 og 12 år, så koselig søndag tross skolearbeid:)


 
Ahhh! Nå sitter jeg godt plantet i godstolen med Sørlandschips og glasscola! :) I mine øyne veldig vellfortent! Vi oppdaget lekasje på doen våres før helgen,så mannen har styret der hele helgen. Så jeg har vært "alenemor" til småtrolla denne helgen. Og med ett bekken som virkelig ikke er med meg for tiden så er det ikke bare bare med ei på 3,ei på 5 og en på 6 alene. :P Så nå skal jeg bare sitte her resten av kvelden tenkte jeg. Skal bare nedom vaskekjelleren å få på en maskine til med klær når den som står på er ferdig. :)
 
Åh, nå fikk jeg lyst på sjokolademilkshake fra bergbys!!! Eller bare melk i det hele tatt! Har ikke mer igjen etter lunsjen i dag. Jeg er avhengig av melk, det er noe av det beste jeg vet.

Ellers har vi vært hos foreldrene til mannen og spist verdens beste kyllingsuppe. Det er den beste suppen jeg vet om, så jeg er ikke vondt å be når svigermor disker opp med den! Og nå var det jaggu på tide :p Har hatt det koselig, svigermor er så fin å snakke med :) Men merker allikevel at jeg ikke kommer til å være natterangler i kveld, for familiebesøk tar på selv om det er koselig. 

Håper pakken jeg har bestilt fra H&M kommer i morgen.. Den er SVÆR, og full av klær til mini og litt til meg selv. Elsker å få pakker i posten jeg, tror nesten det er en sykdom.. Apropos, jeg har lagt til bokmerker i nettleseren over ting jeg skal bestille når jeg får penger neste gang, så det skal bli staaas :D
 
Her har forkjølelse skikkelig inntatt kroppen, håper bare influensaen holder seg borte.. Ellers har det vært en fin og rolig helg :) I dag har eg fått ryddet i klesskapet, noe som nok var på høy tid :) Ellers har min kjære laget hjemmelaget pizza til meg :) Namnam, flinke mannen <3
 
Idag har mine søstre, vår far og jeg spilt bowling :) Med sånn barne gjerde da, hihi.
Og til min store overraskelse så vant jeg :D 
Men tror folk så litt rart på oss ettersom jeg da går med kule mage og tar barne kuler :)
 
Idag har vi hatt vår første tur på stranden

Det var koselig det :D Her er jo helt bart, hatt 12 varmegrader i skyggen, og gode 20 i sola om ikke mer :D Mannen har vært på pistolkurs i helga, så jeg og en venninne tok med våre jevngamle barn ( 7 og 2,5 år på begge hos oss, d er kjekt det :) ) og trasket av sted med engangsgrill, pølser og litt attåt, ungene har lekt og kost seg, og vi jentene har fått skravla en masse :D
Var avsted i gode 4 timer, og kom hjem til mannen som var snar å ta meg seg ungene ut igjen (koser seg så m minsten som enda vil henge rundt beina på ham :) ) så fikk jeg ordnet litt inne og vasket vogna til babybror som storebror fikk låne litt idag :)

Kjenner ALLE steder i kroppen at vi har gått en masse, løpt og kastet stein i vannet, fisket og alt som hører med strandlivet i mars, men det var verdt det :D Nå er det innlevering som gjelder en stund før jeg triller meg inn i senga
 


CENH skrev:
Milkshaken fra Graffi er magisk!:) Nam!

Jeg har ikke gjort noe fornuftig i dag. Sett på langrenn og skiskyting og ellers bare slappet av :)

Jeg så også på langrenn og skiskyting, men valgte tydeligvis feil skiskyting :P Så på herrene, jeg. Skulle jo droppet turen ut, og sett på damene i stedet! Heia Tora :) Og veldig vemodig med Carlsens siste sending. 
 
Har vært sååå utrolig trøtt i dag, duppa kanskje 3 ganger på sofan, ble pizza til middag da....
 
min søndag har vært slakk, har sittet hos ei venninne hele dagen, på kvelden så ble det film med min kjære=) ble take away mat også :P
 
Åh, nå fikk jeg lyst på Graffi-mat!!! Må skynde meg å bli frisk igjen, så jeg kan dra med meg mannen på "date" Aldri smakt milkshaken der da, kanskje jeg må gjøre det nest gang!!

Akkurat nå sitter jeg og strikker på en body, har så vidt begynt. Er allerede ferdig med én, så det er litt kjedelig å strikke akkurat det samme enda en gang! Heldigvis er grunnfargen forskjellig da. Tenker jeg skal forsøke å se en episode med Grey's nå, og håper internettforbindelsen er god nok. Har hatt så mye prakk med data og internett i det siste at jeg har mest lyst til å kaste av elektronisk utstyr ut vinduet!!!!!

 Etterpå skal jeg hente guttungen i barnehagen og ta bussen ned til byen på turn. Håper det slutter å regne og blåse innen den tid
 
Ligger og slasker meg i sengen og bare venter på å få dra på jobb. Sett siste episode av beretninger om begynnelser. En kompis var så snill å låne meg tv2 sumo kontoen sin så jeg slipper å kjøpe en hel måned av gangen bare for å se ett program. Ellers venter kaffekopp nr 2 spent på meg på kjøkkenet. Burde satt på en klesvask, ryddet stuebordet og lagt sammen alle de rene klærne, men kjenner jeg har litt vondt i viljen. For en gangs skyld har jeg ikke dritvondt i ryggen, så da ligger jeg bare i sengen og koser meg. Kunne lagt på sofaen med stor tv og akkurat samme underholdning, men er kontorbygg på andre siden av gaten utenfor i samme etasje som meg, og jeg har ikke så veldig mye klær på meg at det gjør noe. Ingen faktisk. Jeg hater å kle på meg :<
 
Back
Topp