Skravletråd!! Leser du, MÅ du svare :)

Her blir det hjemmelaget potetstappe med kjøttpølser av kalkun :) er litt lite penger ute og går akkurat nå, så bruker så mye som mulig av det vi har og bare kjøper det resterende. Varer heldigvis ikke så lenge. På torsdag kommer pengestrømmen nr 1, fem dager etter kommer pengestrømmen nr 2, og ti dager etter der igjen kommer pengestrømmen nr 3 :) på fredag har jeg bursdag, og da har vi fått en hjortestek til seks stk av svigerfar :)
 
Akkurat fått tilfredsstilt mitt store isbehov, men denne gangen med en smoothie. Frosne bananer og frossen mango + vaniljeyoghurt og litt melk. Yummy! Anbefales :)
 
Dytter litt på denne jeg :) Nå fikk vi nettop bilstol + base i hus! Maxicosi Cabriofix - brun. Veldig fornøyd. 
 
Digg med bil stol i hus da! Vi venter på vårt enda vi.. Leier gjennom IF, de sa det skulle komme ca 2 uker før termin.. skulle snuppa komme før kunne vi bare ringe og mase ;)
Min mormor har på følelsen at babyen kommer 2/3 uker før termin.. Så da er det bare å vente og se, hu pleier som regel å ha rett på sånt..
Noen fler som har familie medlemmer som har sin mening/følelse om når babyen kommer?
 


DinaF skrev:
Digg med bil stol i hus da! Vi venter på vårt enda vi.. Leier gjennom IF, de sa det skulle komme ca 2 uker før termin.. skulle snuppa komme før kunne vi bare ringe og mase ;)
Min mormor har på følelsen at babyen kommer 2/3 uker før termin.. Så da er det bare å vente og se, hu pleier som regel å ha rett på sånt..
Noen fler som har familie medlemmer som har sin mening/følelse om når babyen kommer?


Hmm.. vi er kunde hos IF. Hvor mye betaler dere for å leie? Vi har et maxicosi cabriofix etter storebror, men har ikke hentet det fra kjelleren enda, så aner ikke hvordan det har tålt å ligge der. Håper det går bra!

Ingen som har noen mening om fødsel her. Klok av skade, tror jeg :P Sist så var jeg visst fødeklar mange uker før han faktisk kom.. I følge de litt eldre. 
 


Gollemor skrev:


DinaF skrev:
Digg med bil stol i hus da! Vi venter på vårt enda vi.. Leier gjennom IF, de sa det skulle komme ca 2 uker før termin.. skulle snuppa komme før kunne vi bare ringe og mase ;)
Min mormor har på følelsen at babyen kommer 2/3 uker før termin.. Så da er det bare å vente og se, hu pleier som regel å ha rett på sånt..
Noen fler som har familie medlemmer som har sin mening/følelse om når babyen kommer?


Hmm.. vi er kunde hos IF. Hvor mye betaler dere for å leie? Vi har et maxicosi cabriofix etter storebror, men har ikke hentet det fra kjelleren enda, så aner ikke hvordan det har tålt å ligge der. Håper det går bra!

Ingen som har noen mening om fødsel her. Klok av skade, tror jeg :P Sist så var jeg visst fødeklar mange uker før han faktisk kom.. I følge de litt eldre. 


Vi betaler ca 110kr mnd for 3 stoler i 4 år.. Og vi beholder også det siste setet..
Kan lese mer om det her: http://www.if.no/web/no/privat/Radogtips/IfBilbarnestol/Pages/default.aspx

Har ikke prøvd det før.. Men hørt mye bra om det =)
 
Har ikke noe babystol i huset ennå jeg,men vet jeg skal har acta graco! Den hadde jeg sist og jeg var super fornøyd! Vært hos fyso i dag jeg,pga denne fæle bekkenløsningen.. Og middag i dag ble fiskeboller i hvitdsaus,poteter,gulrøtter med srøstekt bacon ;) God kveld videre ;)
 
Fredag og påskeferie, herlig! Venter mannen hjem fra reisejobb i kveld, kjenner det skal bli godt å få han hjem;) er 100% sykmeldt nå, og er flink å hvile meg når barna er i bhg/skole. Men blir likevel godt med en til å fordele ansvaret på. Fikk vogna vi bestilte fra Tyskland forrige helg, så tenker vi får skru den sammen snart. Gleder meg sånn til å ta den nye TFK vogna i bruk:-) Ha en flott palmehelg jenter!
 
I dag skal jeg vaske sengetøy og håndklær, så skal jeg vaske kjøkken, do og bad, så skal jeg til et legesenter for å snakke om hvilken rolle jeg skal ha i en persons liv fremover, så skal jeg levere masse Ulltepper, luer, votter og labber til Nyfødt Intensiven, så skal jeg på trening, så skal jeg pakke, så skal jeg hente i barnehagen, så skal vi handle litt, og SÅ skal vi kjøre til svigers på påskeferie, og guri malla det skal bli godt!!
 
Sitter i go-stolen og har forelesning :) Morgenen starta med snø!! Men nå titta sola litt fram. Herlig :D får nyte det så lenge det varer, her i Trøndelag er den ikke fremme lenge om gangen! Skal til fysio senere idag - gleder meg til å få røska litt opp i kroppen! 

31 uker i dag :D Det går sakte men sikkert fremover! 
 
Jeeeiii! 31 Uker idag og tror tiden kommer til å gå fort framover :-D Ikke lenge igjen jenter, og hvem vet... Kanskje kommer noen barn før tiden?! :-)

Idag har jeg fått lagt sammen klær og vaska rundt vinduene med salmiak-vann (skal vist funke mot edderkopper og den slags, sa min mor. Så da får jeg stole på henne ;-)
Begynte å tenke etterpå, når jeg ble ferdig at det kanskje ikke er så lurt og holde på med så mye sånt kjemikaler som gravid?! Det er jo MEGET sterke saker... Hmmm. Heldigvis har lillebror sparka fra seg etter dette, så håper det går bra :-)
 
Syns det var mange som runda 31 uker i dag gitt.. hehe.. Jeg er 30+4 i dag.. Håper tiden flyr snart.. Elsker å være gravid.. Men fy så slitsomt! heheh..

Vaska ruter med salmiakk her om dagen jeg å.. Vet ikke om det er skadelig, men som du sier 2Stjerner så er det sterke saker..

Nå er jeg ferdig med all klesvask til babyen =D Sengetøyet skal bare tørke, så skal det brettes også =D Er så hyggelig å se på det der det henger <3 Fler som er tidlig ute?
 
Ha en fin fredag og god påske for de av dere som starter feien i dag:-)
Jeg skal jobbe hele påsken jeg...
 
Ha en fin påske de dagene du ikke jobber da =) 
Nyte den med familien din!! =D
 
her e det påskesnop på meg og the voice i kveld e aleine hjemme - maen ute på byen med kompiser og tuttå holde på å sovne..:)
 
Jeg drømmer at jeg føder for tidlig hele tiden jeg.. Og at vannet går når jeg er på do uten at jeg merker det :p Det er så sprøtt... Haha! Mye rart som skjer i kroppen for tiden. I morgen er det babyshower for meg og min venninne som har termin neste lørdag :D Det blir koselig! 

Siden man er pliktig å svare i tråden tenkte jeg å dele det med dere :p
 
Har vært på 3d ul. Ein fantastisk opplevelse.
 


LittleMonkey skrev:
Jeg drømmer at jeg føder for tidlig hele tiden jeg.. Og at vannet går når jeg er på do uten at jeg merker det :p Det er så sprøtt... Haha! Mye rart som skjer i kroppen for tiden. I morgen er det babyshower for meg og min venninne som har termin neste lørdag :D Det blir koselig! 

Siden man er pliktig å svare i tråden tenkte jeg å dele det med dere :p

Babyshower høres så koselig ut :) Jeg har aldri vært på et jeg, så er nysgjerrig på hvordan disse foregår? Kunne tenkt meg å ha et selv, men vet ikke helt hvilken ende jeg skal starte i. Noen tips? 

Det er finvær i Trondheim i dag! :D *Bank i bordet* Og det skal nytes med oppgaveskriving ;) Sov til halv 1 i dag, og det slo meg at det er ikke SÅ mange slike late lørdager igjen gitt :p Blir vel litt mer fart i hverdagen når mini kommer! 
 
Back
Topp