Skravletråd!! Leser du, MÅ du svare :)

Vi har malt huset utvendig hele uken så idag er det kun sånn småpirk igjen med hvitt :) Har bytta farge fra rødt med hvitt til sandbeige med hvitt :) Blir kjempefint med veldig slitsomt med ei på 3 år og den store babymagen. Hele påsken blir det både stilt og rolig utenom den dagen påskeharen kommer og veslejenta skal legge ut smokken sin og bytte mot et påskeegg:) Hun er helt enig nå at hun er stor jente men det gjenstår jo å se den dagen :)

Ha en god påske alle sammen og kos dere med magene og familiene deres.
 


Kaktus_86 skrev:


LittleMonkey skrev:
Jeg drømmer at jeg føder for tidlig hele tiden jeg.. Og at vannet går når jeg er på do uten at jeg merker det :p Det er så sprøtt... Haha! Mye rart som skjer i kroppen for tiden. I morgen er det babyshower for meg og min venninne som har termin neste lørdag :D Det blir koselig! 

Siden man er pliktig å svare i tråden tenkte jeg å dele det med dere :p

Babyshower høres så koselig ut :) Jeg har aldri vært på et jeg, så er nysgjerrig på hvordan disse foregår? Kunne tenkt meg å ha et selv, men vet ikke helt hvilken ende jeg skal starte i. Noen tips? 

Det er finvær i Trondheim i dag! :D *Bank i bordet* Og det skal nytes med oppgaveskriving ;) Sov til halv 1 i dag, og det slo meg at det er ikke SÅ mange slike late lørdager igjen gitt :p Blir vel litt mer fart i hverdagen når mini kommer! 


Det var veldig hyggelig! Det var en venninne som stellet i stand for oss, men hun venninnen som hadde termin til lørdagen bestemte seg for å føde i går så hun var ikke med :p 
Vi var 4 jenter, spiste pizza og kake. "Arrangøren" hadde smeltet fire ulike typer sjokolader som hun hadde lagt i bleier og vi skulle gjette hvilke sjokolader som var i hvilke bleier ved å smake på det. Jeg fikk også noen gaver og bleiekake :)
Vi skravlet mye og det var veldig lite anstrengt. Venninnen som lå på føden var selvsagt et stort tema for dagen ;) Det var veldig koselig!
utover kvelden tok vi alle ballongene som hang i taket ned på gulvet slik at datteren min og datteren til hun som arrangerte fikk smelle i vei og kose seg :)
 
Baby shower skal holdes for meg i begynnelsen av mai =) Skal holdes her hjemme hos meg, siden jeg har mest plass av alle venninnene mine.. Gleder meg skikkelig! =D

I dag er det supert vær her hjemme i Lillestrøm <3 men i går snødde det =O Med 7 grader på stokken.. Det er vel ikke så normalt?
 
Back
Topp