Skravletråd lag YummyMummys

Har me ein lagledar?
 
Jaggu meg gikk første dagen i går greit:D holdt meg unna snop og det ble en time tur ;)
 
Var egentlig litt gøy å gå på butikken å handle inn litt godsaker i går, ble veldig motivert da :) blir nok ikke mye trening her, så får heller satse ekstra på kosten :)
 
Var egentlig litt gøy å gå på butikken å handle inn litt godsaker i går, ble veldig motivert da :) blir nok ikke mye trening her, så får heller satse ekstra på kosten :)
Var å handlet på lørdag. For to uker. Bare sunne ting! Det er kjempe motiverende. Godt også ;)
 
Denne uka begynner pluggen min på 13 mnd i bhg. Leverte han for en halvtime siden. Nå sitter jeg på senteret å drikker solo super :p hadde dette vært for en uke siden hadde jeg garantert drukket kaffe mocca og spist en muffins eller noe :p hurra for det nye livet ;)
 
For min del ble det en treg start. Ble softis gitt, feiring av skolestarter. Kjører på som forrige krig med 5:2. Ble en del fysisk aktivitet i går da, så det veier opp litt for isen. Men er spent på om jeg får i gang treningen igjen. Begynt på jobb igjen etter ett år permisjon...
 
Jeg kom ikke inn hit før i går kveld. Men har allerede avtalt null sjokolade i ukedagene da. Tenkte jeg greide null godis- poengene, men drakk jo brus i går :(

Dropper brusen idag så jeg kan få de poengene idag.

Blir ikke vegetardag idag, men skal greie d i neste uke eller no.
 
Jeg kom ikke inn hit før i går kveld. Men har allerede avtalt null sjokolade i ukedagene da. Tenkte jeg greide null godis- poengene, men drakk jo brus i går :(

Dropper brusen idag så jeg kan få de poengene idag.

Blir ikke vegetardag idag, men skal greie d i neste uke eller no.

Eg må ha eit glass med PM om dagen :p Heldigvis er det godkjent :)
Eg tenkte å kjøra veggis i dag, fram til eg åt Go og mager salami :p Gløymte heilt at det er kjøtt :p
 
Eg må ha eit glass med PM om dagen :p Heldigvis er det godkjent :)
Eg tenkte å kjøra veggis i dag, fram til eg åt Go og mager salami :p Gløymte heilt at det er kjøtt :p

:p heldig du som liker pm :D

Vet ikke helt om jeg har skjønt 5 om dagen. Må jeg ha 5 forskjellige hvor minimum 2 er frukt og 2 er grønnsaker? Og kan d være samme frukt/grønnsak, eller må d være fem forskjellige?
 
:p heldig du som liker pm :D

Vet ikke helt om jeg har skjønt 5 om dagen. Må jeg ha 5 forskjellige hvor minimum 2 er frukt og 2 er grønnsaker? Og kan d være samme frukt/grønnsak, eller må d være fem forskjellige?

Det må vere 5 stk om dagen, der det enten er tre frukt og to grønt, eller tre grønt og to frukt. Behøver ikkje å vera samme sorten, det velger du sjølv :)

I går åt eg eit eple og ei pære, to gulrøtter, 1/2brokkoli og 1/3 blomkål + masse agurk og tomat.
 
Det må vere 5 stk om dagen, der det enten er tre frukt og to grønt, eller tre grønt og to frukt. Behøver ikkje å vera samme sorten, det velger du sjølv :)

I går åt eg eit eple og ei pære, to gulrøtter, 1/2brokkoli og 1/3 blomkål + masse agurk og tomat.

Hvor stor mengde er en om dagen da? Jeg har spist ca 100 gram gulrot/2 stk gulrøtter. D er vel to av fem d?
 
Gi. Meg. Styrke!! Merker hvor sugen jeg blir når jeg er sliten...
 
Gi. Meg. Styrke!! Merker hvor sugen jeg blir når jeg er sliten...

Jeg bjeffa skikkelig rett før middag idag.

Glemte og rekne på kaloriene på måltidet også :( noen som tipper hvor mye kalorier d er i 1,5 stor potet, 4 coop fiskeboller, ca 2 dl saus (kanskje?), en solid neve raspet gulrot og 3 skiver bacon?
 
Jeg bjeffa skikkelig rett før middag idag.

Glemte og rekne på kaloriene på måltidet også :( noen som tipper hvor mye kalorier d er i 1,5 stor potet, 4 coop fiskeboller, ca 2 dl saus (kanskje?), en solid neve raspet gulrot og 3 skiver bacon?

Så kjipt...

Vil tippe 700-800, men kan godt hende jeg tar feil :) Aner ikke hvor mye det er i en fiskebolle?
 
Kjipe for meg er at jeg ikke kan spise frukt :( Hadde lett klart 5 av 5 på grønnsaker. Jaja. P
 
Jeg bjeffa skikkelig rett før middag idag.

Glemte og rekne på kaloriene på måltidet også :( noen som tipper hvor mye kalorier d er i 1,5 stor potet, 4 coop fiskeboller, ca 2 dl saus (kanskje?), en solid neve raspet gulrot og 3 skiver bacon?
Bruker du noe form for sånn kaloriteller:eek:versikt? Type my fitness pal?
 
Back
Topp