Vi får heie på hverandre! Her kjører jeg hardt i hardt i helgen. Det vil si. Godteri og drittmat som jeg skal holde meg unna fra og md mandag. Bonusen blir vel endel vannvekt som forhåpentligvis kommer lett avMerker motivasjonen ikke er helt på topp for øyeblikket, håper det bedrer seg til mandag![]()
Jeg var lagleder sist og SUGDE i den jobben. Haha.Noen som melder seg som lagleder?![]()
Jeg var lagleder sist og SUGDE i den jobben. Haha.
Hvor mange kg vil dere ha vekk? Her hsr jeg ca 8-10 kg som godt kan flytte for godt.
Da er det sikkett lurt å fokusere på de 6 førsteJeg er ca. 7 kilo unna trivselsvekt og 17 unna idealvekt...
Klarte aldri regne ut riktigHahahaha! Samme føler jeg om meg selv![]()
Klarte aldri regne ut riktig![]()
Da er det sikkett lurt å fokusere på de 6 førstekommer jeg under 65 tror jeg at jeg skal være fornøyd. Selvom jeg har vært nedi så lite som 57-58. Tror ikke jeg skal helt dit igjen. Synes faktisk ikke det var så pent når jeg ser tilbake på bilder
![]()
Haha. Det tenker jeg også. Blir bare mer jobb fot krigleder!Ikke jeg hellerKom seg på slutten, men tror jeg skal spare krigleder for å måtte forholde seg til meg
Høres ut som et bra mål![]()
Jeg var lagleder sist og SUGDE i den jobben. Haha.
Hahaha syns dere var flinke jeg :-D men ikke jeg som mottok deres tall daHahahaha! Samme føler jeg om meg selv![]()
Det beste hadde vært ca 15kg, men først og fremst 7-8kg ned som før sist fødselHvor mange kg vil dere ha vekk? Her hsr jeg ca 8-10 kg som godt kan flytte for godt.
Greiest å fokusere på det enkle og overkommelig først. Så nå at jeg veide det samme forrige krig som nåDet beste hadde vært ca 15kg, men først og fremst 7-8kg ned som før sist fødsel![]()