Skravletråd lag YummyMummys

Chamonix

Supermamma
*MIA*
:happy:
 
Merker motivasjonen ikke er helt på topp for øyeblikket, håper det bedrer seg til mandag ;)
 
Jaja, da ble det en ny runde da ;) Har dårlig motivasjon, men håper den blir bedre ved dette :D
 
Kjenner det blir spennende med innveiing på mandag etter 3 nattvakter :p spørs hvordan det slår ut, kan jo håpe i mitt favør :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Noen som melder seg som lagleder? :)
 
Merker motivasjonen ikke er helt på topp for øyeblikket, håper det bedrer seg til mandag ;)
Vi får heie på hverandre! Her kjører jeg hardt i hardt i helgen. Det vil si. Godteri og drittmat som jeg skal holde meg unna fra og md mandag. Bonusen blir vel endel vannvekt som forhåpentligvis kommer lett av:p alt for laget! Haha
 
Hvor mange kg vil dere ha vekk? Her hsr jeg ca 8-10 kg som godt kan flytte for godt.
 
Jeg er ca. 7 kilo unna trivselsvekt og 17 unna idealvekt...
Da er det sikkett lurt å fokusere på de 6 første ;) kommer jeg under 65 tror jeg at jeg skal være fornøyd. Selvom jeg har vært nedi så lite som 57-58. Tror ikke jeg skal helt dit igjen. Synes faktisk ikke det var så pent når jeg ser tilbake på bilder :eek:
 
Klarte aldri regne ut riktig :p

Ikke jeg heller :p Kom seg på slutten, men tror jeg skal spare krigleder for å måtte forholde seg til meg :p

Da er det sikkett lurt å fokusere på de 6 første ;) kommer jeg under 65 tror jeg at jeg skal være fornøyd. Selvom jeg har vært nedi så lite som 57-58. Tror ikke jeg skal helt dit igjen. Synes faktisk ikke det var så pent når jeg ser tilbake på bilder :eek:

Høres ut som et bra mål :)
 
Æsj. Gruer meg til å veie meg på mandag. Spist så mye og så mye tull i ferien!
 
Hvor mange kg vil dere ha vekk? Her hsr jeg ca 8-10 kg som godt kan flytte for godt.
Det beste hadde vært ca 15kg, men først og fremst 7-8kg ned som før sist fødsel :p
 
Det beste hadde vært ca 15kg, men først og fremst 7-8kg ned som før sist fødsel :p
Greiest å fokusere på det enkle og overkommelig først. Så nå at jeg veide det samme forrige krig som nå :eek: Blæ! Nei. Denne gangen skal vi klare det :D
 
Mitt mål er 12 kg unna. Var 10 unna etter forrige krig. Sommeren har tatt på her også. Håper på å komme i gang med trening. Føler meg så mye bedre da...

hva er deres svake punkt? Her er det uten tvil godteri. Vurderer å gå for full stopp! Noen andre som skal?
 
Back
Topp