Skravletråd lag YummyMummys

Greiest å fokusere på det enkle og overkommelig først. Så nå at jeg veide det samme forrige krig som nå :eek: Blæ! Nei. Denne gangen skal vi klare det :D
Helt sant :D Tror kanskje jeg veier mer :confused:
Jaaa heia oss!! :wav
 
Mitt mål er 12 kg unna. Var 10 unna etter forrige krig. Sommeren har tatt på her også. Håper på å komme i gang med trening. Føler meg så mye bedre da...

hva er deres svake punkt? Her er det uten tvil godteri. Vurderer å gå for full stopp! Noen andre som skal?
Svake punktet er uten tvil sjokolade og brus :confused:
Hadde sikkert egentlig vært best og lettest med full stopp, blir ofte til at jeg overdriver veldig på lørdager da :yuck:
 
Mitt mål er 12 kg unna. Var 10 unna etter forrige krig. Sommeren har tatt på her også. Håper på å komme i gang med trening. Føler meg så mye bedre da...

hva er deres svake punkt? Her er det uten tvil godteri. Vurderer å gå for full stopp! Noen andre som skal?
Her rr svakheten overspising og drittmat ( godteri ect). Jeg skal ha full stopp! Null godis og bare karbo fra grønnsaker!
 
Mitt mål er 12 kg unna. Var 10 unna etter forrige krig. Sommeren har tatt på her også. Håper på å komme i gang med trening. Føler meg så mye bedre da...

hva er deres svake punkt? Her er det uten tvil godteri. Vurderer å gå for full stopp! Noen andre som skal?

Du tok av mye forrige krig, gjorde du ikke? :)

Mitt svakte punkt er at jeg kjede-, trøste- og kosespiser... Hva som helst hvis jeg er i riktig humør...
 
Hei hei :) Kjenner eg gruar meg litt til detta :p Har utsatt det heile sommaren, men no må eg berre!
På termindagen til jentene var eg 85 kg og har ikkje stått på vekta sia. Veldig spent på kva den seier i morgo! :eek:
Sånn kort fortalt, har eg 3+1 barn. Bonusjenta er 9 år, sønn på straks 18 mnd og to jenter som er 3,5mnd. Nettopp kjøpt/solgt hus, så no blir det oppussing for alle penga. Alt dette = lite fritid :p
Målet er å gå ned til 78 kilo no i første omgang, så finner eg eit nytt delmål etter det.
 
Dette var verre enn eg trudde :(
 
Kva skal dikka ete i dag?
Til frukost vart det to knekkebrød med litt majones, Go og mager salami med agurk og tomat.
Ein gulrot gjekk ned også.

Til middag blir det laks, grønnsaker, potet (1 til meg) agurksalat og saus.
Kveldsmat veit eg ikkje enno, sikkert knekkebrød eller ein omelett.
 
Kva skal dikka ete i dag?
Til frukost vart det to knekkebrød med litt majones, Go og mager salami med agurk og tomat.
Ein gulrot gjekk ned også.

Til middag blir det laks, grønnsaker, potet (1 til meg) agurksalat og saus.
Kveldsmat veit eg ikkje enno, sikkert knekkebrød eller ein omelett.
Her blir det nok omelett til frokost/lunsj, pølsegryte til middag og smoothie til kvelds. Kjører lavkarbo ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Her blir det nok omelett til frokost/lunsj, pølsegryte til middag og smoothie til kvelds. Kjører lavkarbo ;)

Vurderte lavkarbo sjølv, men gubben kan ikkje ete det pga kolesterolsjukdom. Vurderar South beach, men tar det litt roleg først. Vil ikkje gi kroppen heilt sjokk :p Så startar med å kutte ned på karb og kutte godis.
 
Vurderte lavkarbo sjølv, men gubben kan ikkje ete det pga kolesterolsjukdom. Vurderar South beach, men tar det litt roleg først. Vil ikkje gi kroppen heilt sjokk :p Så startar med å kutte ned på karb og kutte godis.
Jeg gikk på det når jeg hadde samboer. Gikk fint. Ham spiste bare karbo i tillegg :p hva er Sb igjen? Her blir det lavkarbo i førdte omgang og så ketolyse etterhvert :D
 
Jeg gikk på det når jeg hadde samboer. Gikk fint. Ham spiste bare karbo i tillegg :p hva er Sb igjen? Her blir det lavkarbo i førdte omgang og så ketolyse etterhvert :D

Low carb, low fatt. Det kan gubben eta også, faktisk veldig bra for kolesterolet hans :)
 
Er det type psmf?

Har ikkje lest meg opp på psmf, men etter ein rask titt så ser psmf veldig streng ut. SB har tre faser. Fase 1 varar i to veker, fase to varar til du er fornøyd. Fase tre er livet etter diett.
 
Har ikkje lest meg opp på psmf, men etter ein rask titt så ser psmf veldig streng ut. SB har tre faser. Fase 1 varar i to veker, fase to varar til du er fornøyd. Fase tre er livet etter diett.
Åja:) tenker du å leve lowcarb for alltid? Her er planen det. Med planlagte sprekker i helger ect. Trives absolutt best på det. Så og si aldri syk og masse energi :)
 
Åja:) tenker du å leve lowcarb for alltid? Her er planen det. Med planlagte sprekker i helger ect. Trives absolutt best på det. Så og si aldri syk og masse energi :)

Tja, når fase tre i dietten kjem, er det så naturleg å leve low carb/low fat, at det er blitt ein del av livsstilen :)
Det positive med SB er at ein kan bruke ein del av lavkarbo sine oppskrifter :) Som lavkarbo brownie og suksessterte ;)
 
Tja, når fase tre i dietten kjem, er det så naturleg å leve low carb/low fat, at det er blitt ein del av livsstilen :)
Det positive med SB er at ein kan bruke ein del av lavkarbo sine oppskrifter :) Som lavkarbo brownie og suksessterte ;)
Hihi :) gikk endel på psmf før. Men har spiseforstyrrelse , så tar helt av når jeg må telle kalorier og sånn.
 
Hihi :) gikk endel på psmf før. Men har spiseforstyrrelse , så tar helt av når jeg må telle kalorier og sånn.

Ja, eg klare ikkje å tella kalorier :p
 
Back
Topp