Skravletråd lag YummyMummys

Er dere klare for en ny uke jenter? Har vært syk selv nå en liten uke og er klar for å bli helt frisk å kjøre på med trening. Håper jeg våkner i morgen uten vondt i hodet. Blir smågal av å gå med hodepine hver dag.
 
Er dere klare for en ny uke jenter? Har vært syk selv nå en liten uke og er klar for å bli helt frisk å kjøre på med trening. Håper jeg våkner i morgen uten vondt i hodet. Blir smågal av å gå med hodepine hver dag.
Veldig klar! Vært å trent både i går og i dag (nesten et halvt år siden sist:p), og merker jeg er i siget om dagen :D

Håper hodepinen forsvinner, ikke noe godt å gå med over lengere tid :/
 
Veldig klar jeg og! Trente i går og idag. Skal på trening onsdag og torsdag også.

Har i tillegg kjøpt meg godt grovbrød, rugsprø og smøreost med urter :D
 
Motivasjonen er sånn midt på treet :p Gikk på vekta i dag og den viste 1kg opp siden fredag .. Kan mulig skyldes en skikkelig fuktig kveld med venninner i helga, ellers har også mensen kommet. Får bare prøve å begrense skadene til fredag :)
 
Jeg merker at jeg blir gal uten sjokolade. Gått én dag uten og livet er dritt! :(
 
Så bra at dere trener så mye. Her "skylder" jeg på forkjølelsen ennå, men nå er det nok. Flere enn meg som blir fanget av godstolen og tv etter ungene har lagt seg? Såå tungt å komme i gang med noe.
 
Jeg merker at jeg blir gal uten sjokolade. Gått én dag uten og livet er dritt! :(

Stå på!! Flink! Det blir forhåpentligvis lettere etterhvert!

Så bra at dere trener så mye. Her "skylder" jeg på forkjølelsen ennå, men nå er det nok. Flere enn meg som blir fanget av godstolen og tv etter ungene har lagt seg? Såå tungt å komme i gang med noe.

Jeg sitter veldig godt når lille er lagt :p En million gode unnskyldninger for å bli sittende :p
 
Så bra at dere trener så mye. Her "skylder" jeg på forkjølelsen ennå, men nå er det nok. Flere enn meg som blir fanget av godstolen og tv etter ungene har lagt seg? Såå tungt å komme i gang med noe.
Uhh ja :sorry: Kommer ikke langt når unga er i seng her heller gitt
 
Kommet meg ned på samme vekt som forrige fredag i dag, så da satser jeg hvertfall på at det holder seg der til i morgen :)
 
Jeg MÅ skjerpe meg med sjokoladen!!!! Fra og med i morgen er d null sjokolade frem til neste fredag!
 
Får se om jeg ved et mirakel får bli med lenger... Må bare bite i det sure eple og kjøpe meg en vekt til jobben så jeg kan veie maten min igjen... Porsjonskontroll var jeg ihvertfall ikke god på...
 
Så typisk at jeg fikk mensen i går! Jeg går jo på Grete rode, og på onsdag så hadde jeg gått med 1,5 kg på en uke, men I dag var det bare 0,5 :/
 
Var vist 0,7 (jeg så feil), så da er det vel egentlig ikke så alt for gærent:p Hadde bare vært så gøy å få en kjempe bra tall slik som på onsdag :D
 
54c5fc976f1b00ae294b798ac6d10dd7


Da er ny vekt kjøpt inn som jeg kan ha stående på jobb, så begynner mitt nye liv med kaloritelling (igjen) på søndag/mandag avhengig av om jeg går videre idag eller ei :) Får bare prøve å tenke sunne tanker og ikke bli opphengt :)
 
Jeg har gått ned 600 gram! :eek:

Var sikker på at jeg lå i 0 eller pluss, har hatt et altfor stort sjokoladeinntak... Men nei da, hadde gått ned litt ihvertfall :)

Har sjokoladestopp nå da, frem til neste fredag. Da kan jeg spise igjen.
 
Back
Topp