Skravletråd lag YummyMummys

D er én utfordringstråd under eller over her. Godterifri dag, fem om dagen, vegetardag, og så får man poeng for dette.

Åja den ja. Er med på den :) Trudde alle "måtte" vera med.
 
Fortsatt holdt meg. Hadde sååå lyst til å spise hvitløksbrød da. Men klarte å dy meg :p
 
Skal vi ta en liten presentasjonsrunde?

Jeg kan starte.

Jeg er 32 og har to døtre, en på 6,5 år og en på 5,5 mnd.

Bor med forloveden min i et rekkehus. Er blitt større med åra og trenger å komme i form ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Eg er 28 år og har 3,5 barn ;) Ei bonusdatter på 9 år, sønn som er 18 mnd og to jenter på 4 mnd. Bur saman med gubben, ungane og ein katt ❤️ Nettopp solgt huset vårt og skal snart overta vårt nye som må pussast opp frå botn :eek: :p
 
Jeg er 26, bor med ungdomsforelsken som jeg til slutt giftet meg med og sønnen vår på 2 år :) Bor i bygård i Oslo :)
 
OMG!!!! Har såååååå lyst på sjokolade osv!!! :eek: :eek:
 
Me må ha lagleder... Nokon som kan? Skulle gjerne gjort det, men har ikkje tid pga alt som skjer :(
 
Jeg er 27 år og har en gutt på 13 mnd. Er alenemor og har ingen kontakt med barnefar.

Kunne godt vært lagleder. Men et midt i barnehagestart og pluggen sover ikke godt på kvelden eller natta. Så rr egentlig altfor dausliten...:eek:
 
Jeg var forresten normalvektig før svangerskapet. Ca 60 kg. La på meg ca 40 kg...:eek: slutter å røyke og begynte å spise :p er nå på 70 tallet. Håper og iallfall komme ned på 65 ;)
 
Me må ha lagleder... Nokon som kan? Skulle gjerne gjort det, men har ikkje tid pga alt som skjer :(

Skulle til å spørre om det samme... Jeg jobber turnus, så jeg får ikke tid... :/
 
Gruar meg til vekta i morgo! Har gått bra med matinntaket, men har sjølvsagt fått mensen :eek: Får lyst å fråtse pga dårleg start :p
 
Back
Topp