Forandring fryderMax 150 til en forandring??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forandring fryderMax 150 til en forandring??
Nå høres jeg supernegativ ut, det er jeg egentlig ikke.. Men jeg har begynt å jobbe igjen, og da blir alt litt vanskeligere. Rekker ikke mange mellommåltid feks, og klarer ikke planlegge sånn som jeg gjorde i permisjon. Sykling går ikke ann her, altfor mye vinter. Kanskje dumt å ha ting der man må ha utstyr?Ha som ekstrabonus : 2 av 5 middager må være fisk?
Spise minst 4 måltid hver dag, og alle må inneholde noe med frukt og/eller grønt?-25poeng
Om du legger inn 2 mellommåltid, altså 6 måltid så 50poeng.
Sykkeltur?
Hoppe tau? Rokkering?
¨
Bare noen tanker...idemyldring...
Hehe, nei for all del.Nå høres jeg supernegativ ut, det er jeg egentlig ikke.. Men jeg har begynt å jobbe igjen, og da blir alt litt vanskeligere. Rekker ikke mange mellommåltid feks, og klarer ikke planlegge sånn som jeg gjorde i permisjon. Sykling går ikke ann her, altfor mye vinter. Kanskje dumt å ha ting der man må ha utstyr?
Litt generelt, ikke retta til ditt innlegg.
Hva er poenget med utfordringen, hva vil vi. Er poenget at alle skal føle seg litt motiverte til å gå seg en tur, ta en situps, spise en banan - eller er poenget at de som er på spinning tre ganger i uka skal få uttelling?
Mhm...Uteaktivitet da? Bygge snøhule, ha snøballkrig, stå på skøyter/ski etc?
Gøy, men ikke gjennomførbart for meg, han er ikke hjemme før 22Mhm...
skrev nettop inn dette over...
Finn på en utelek ute med barn og/eller mann. For eks rødt lys, sisten,sykkeltur Løpe om kapp .... Leken må vare minst 15 min.
Mhm...
skrev nettop inn dette over...
Finn på en utelek ute med barn og/eller mann. For eks rødt lys, sisten,sykkeltur Løpe om kapp .... Leken må vare minst 15 min.
Jepp, og her er det 10 minus men nesten ikke snø(bare is) , da blir det ikke mye leiking med vårt eneste barn på 9 mnd.Bare innom å sniker og tenkte bare eg sku tipse om at det e folk i krigen som ikke har fått barn enda![]()
hva med denne,noe passer jo for alle.? 50 poeng for 8 øvelser, 25 for 4 øvelser?pluss bonus på slutt![]()
![]()
Jeg er klar over det , skrev derfor mann også. og/eller mann.Bare innom å sniker og tenkte bare eg sku tipse om at det e folk i krigen som ikke har fått barn enda![]()
den likte jeg!