Skravletråd lag Lilla

Gleder meg som bare juling:D:D forslag til fyll I bløtkake/marsipan kake da damer??å hvilke andre kaker kan e lage???tenkte sjokoladekake hvertfall:D:D
Du fikk mange gode forslag av kakemonster i forhold til fyll:D
Er det flest voksne eller også en del barn som kommer?

Hva med eplekake?
Cup cakes?
Oreo kake?
Gulrotkake?

:D NAM!!

Herregud så flinke dere er alle sammen!!!:D Stolte av dere:D:D

Her var det 0,2 kg ned:)

Du fikk mange gode forslag av kakemonster i forhold til fyll:D
Er det flest voksne eller også en del barn som kommer?

Hva med eplekake?
Cup cakes?
Oreo kake?
Gulrotkake?

:D NAM!!
Er endel voksne og barn;)mmmm. ..Takk for tips:D:D:D trur æ lande på marsipan kake, half &half m jordbær og bringebær og vaniljekrem, ei sjokoladekake og ei eplekake;) takk for hjelp dere flottinger:D:D:D

Og ja, for et lag vi er:D:D knallbra alle sammen:D:D

Er endel voksne og barn;)mmmm. ..Takk for tips:D:D:D trur æ lande på marsipan kake, half &half m jordbær og bringebær og vaniljekrem, ei sjokoladekake og ei eplekake;) takk for hjelp dere flottinger:D:D:D

Og ja, for et lag vi er:D:D knallbra alle sammen:D:D
Høres bra ut det:):)
Her begynner dåpen å nærme seg...så planlegger kaker og slikt selv;) 13mars:)

Ja, vi er virkelig flinke:D

God kveld jenter! Litt treg med å skrive,men her er jeg!
Litt om meg selv: Bor på landet sammen med mann, baby på straks 9 mnd og hund på 5 år. Er i permisjon nå men må snart finne meg jobb.

Jeg veier 85 kilo, og er bare 162 cm høy. Det sier seg selv at jeg må gjøre noe med meg selv. Jeg har en hormon tilstand som heter pco, det er nok flere som har kjennskap til den. Den gjør blant annet sånn at jeg er overvektig. Den har og gjort slik at jeg har utviklet diabetes type 2, så jeg må gjøre noe for å få bedre blodsukker

(Tok bare tilfeldig innlegg)

Husk registrere vekt:D

Hei hei Lag Lilla! :) er dere klare? Er veldig klar her! Skikkelig motiverende å gå ned I vekt med slankekrigen. Gikk ned 6 kg sist jeg var med. :) 1.5 år siden og startvekten var da 7 kg lettere enn jeg er nå. Kan nevne den ene unnskyldningen etter den andre om hvorfor jeg gikk opp igjen, men nå i 2016 er det ikke lenger noen unnskyldninger! Når jeg går opp i vekt tenker jeg at jeg "fortjener" godteri, fet mat etc... mens det i virkeligheten er motsatt! Jeg fortjener å være slank, sunn og glad. Er iallefall den moren barna mine fortjener å ha! Gleder meg til å komme igang!
Hva er det som motiverer resten av Lag Lilla?

Husk registrere vekt + utfordring:D:D

Spent på resultatet som vanlig:D:D

Dessverre har ikke Birdi meldt inn vekt og tall på utfordring:(

Jeg synes forslaget om bonus på snop mandag - torsdag var godt. Merker selv at jeg blir litt mer motivert når bonusen er innenfor rekkevidde, men kjedelig å ikke kunne spise noe på morsdag. Hva tenker dere?

Skulle vi kjørt en bolk som heter trening, istedet for å skille på innendørs og utendørs?

Jeg synes forslaget om bonus på snop mandag - torsdag var godt. Merker selv at jeg blir litt mer motivert når bonusen er innenfor rekkevidde, men kjedelig å ikke kunne spise noe på morsdag. Hva tenker dere?

Skulle vi kjørt en bolk som heter trening, istedet for å skille på innendørs og utendørs?
Helt enig!!:D:Dmorsdag burde være lov:D:D en velger jo selv hvor mye en putter I brødhålet, e jo ny veiing på fredag;);)

Helt enig!!:D:Dmorsdag burde være lov:D:D en velger jo selv hvor mye en putter I brødhålet, e jo ny veiing på fredag;);)

Fint det. Her blir det i alle fall både kake og snop søndag.
En bolk med trening er ok det, er jo det som normalt er. Maks 100poeng eller ubegrenset?

Back
Topp