Tust
Elsker forumet
D var en god ide!! Får ta d etterhvert m årene☺☺ho blir 1 år nå 21 februarHer har guttungen vært på 2 karneval før også.
I åpen barnehager
Må lage til karnevalbursdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D var en god ide!! Får ta d etterhvert m årene☺☺ho blir 1 år nå 21 februarHer har guttungen vært på 2 karneval før også.
I åpen barnehager
Må lage til karnevalbursdag![]()
Åhh så stasD var en god ide!! Får ta d etterhvert m årene☺☺ho blir 1 år nå 21 februar![]()
E trodde ikke d blei så mange, men vipps, så bei d visst det21 stk tru æ...må bake,bake, bake...hehe...å sia e ska jobbe heile neste helg blir feiringa på lørdagen etterpå.. selvfølgelig lørdagen, for da kan æ spise KAKEÅhh så stasDet er jo veldig snart
Stort selskap?
Ja man blir fort en delE trodde ikke d blei så mange, men vipps, så bei d visst det21 stk tru æ...må bake,bake, bake...hehe...å sia e ska jobbe heile neste helg blir feiringa på lørdagen etterpå.. selvfølgelig lørdagen, for da kan æ spise KAKE![]()
Gleder meg som bare julingJa man blir fort en del
Hehe smart. kake hører med![]()
Gleder meg som bare julingforslag til fyll I bløtkake/marsipan kake da damer??å hvilke andre kaker kan e lage???tenkte sjokoladekake hvertfall
![]()
Takk for tipsSkogsbær, bringebær, jordbær, blåbær, banan, sjokolade![]()
Takk for tipstenkte å vaniljekrem
Namnamnam!!!vann I munnen. . . .Det er også skikkelig godtEr du trygg nok på det ville jeg absolutt satset på hjemmelagd vaniljekrem
![]()
Kjempebra!Ooooooo, 1,2 kg nedgøøøøøy
![]()
Jepp, 0.4 nedHar du fått sjekka stinefine??![]()
Kjempebra!!Jepp, 0.4 ned![]()
Helt akseptabelt for meg, har ikke så mye å gå på![]()