Skravletråd lag Lilla

Åhh så stas:D Det er jo veldig snart:)
Stort selskap:):)?
E trodde ikke d blei så mange, men vipps, så bei d visst det21 stk tru æ...må bake,bake, bake...hehe...å sia e ska jobbe heile neste helg blir feiringa på lørdagen etterpå.. selvfølgelig lørdagen, for da kan æ spise KAKE:D:D:D:D:D

E trodde ikke d blei så mange, men vipps, så bei d visst det21 stk tru æ...må bake,bake, bake...hehe...å sia e ska jobbe heile neste helg blir feiringa på lørdagen etterpå.. selvfølgelig lørdagen, for da kan æ spise KAKE:D:D:D:D:D
Ja man blir fort en del:)

Hehe smart. kake hører med :D

Gleder meg som bare juling:D:D forslag til fyll I bløtkake/marsipan kake da damer??å hvilke andre kaker kan e lage???tenkte sjokoladekake hvertfall:D:D

Skogsbær, bringebær, jordbær, blåbær, banan, sjokolade :)

Jeg har hatt syke barn + en kjapp tur på barnemottaket med yngste, men jaggu har jeg klart det greit allikevel på utfordringen. :)

Hvordan klarer dere det? Jeg gikk ned 0,3, og er superfornøyd. Den eneste uka jeg gikk ned 1,5 hadde jeg omgangssjuka.

Ps utifra de som har registrert nå tror jeg vi ligger veldig godt ann til å vinne utfordringen igjen.. Da må vi finne på noe gøy neste uke også!

Back
Topp