Tust
Elsker forumet
Så bra!!Ja, heldigvis <3 Bare fem små runder med antibiotika igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Ja, heldigvis <3 Bare fem små runder med antibiotika igjen![]()
Huff da...Jessda! Migrene fra helvete, så fått kastet opp noen kilo :O
Huff da...
Har migrene selv, men ikke så mye plaget av det.
Ellers...guttungen bedre?
Ja, kommer som regel da...:/Heldigvis ikke så ofte her hellerKommer når jeg har hatt lange perioder med stress, som nå :/
Guttungen er tilbake til sitt gode selv![]()
![]()
Ja, kommer som regel da...:/
Åhh så godt å høreSå han koser seg i barnehagen
?
Ah, skjønner.Han får ikke komme tilbake før mandag :/ Men han og pappan skal en tur opp i morgen så lille får vært med på fargefest![]()
Hehe...høres ille ut...Her er formen bedre,men fortsatt ikke heilt I vater...hehe...tenkte å på håndballtrening I kveld da..der er savnet fryktelig stort nåTrener og spiser sunt jenter?
Jeg har kjærlighetssorg, savner mølla mi![]()
Ah, skjønner.
Åhh, fargefest høres gøy utHva gjør de da
?
Hehe...høres ille ut...Her er formen bedre,men fortsatt ikke heilt I vater...hehe...tenkte å på håndballtrening I kveld da..der er savnet fryktelig stort nåkanskje prøve å ut en tur også
hodeverken må bare legge seg først
![]()
Åhhh så gøyDe har det istedenfor karnevalAvdelingene er navnet etter farger, så barna kler seg i farger fra sin avd., så har de orkester med rytmeinstrumenter og pølsefest etterpå
![]()
Åhhh så gøyJeg vil også være med
Her skal de ha karneval 1 marsGuttungen er fast bestemt på å være apekatt
![]()
Hahaha! Så gøy! Liker når de velger noe litt annet enn de vanligste tingene![]()
Jatyp sabeltann og prinsesse liksom
Hadde apekattkostyme på toysrus![]()
Hahaha....e dør....ser d fårr mæJa, jeg griner og griner
Ja, men ikke presse kroppen for tidlig da![]()
KultGleder meg litt til lille skal ha karneval, men blir jo ikke før han begynner på skolen
![]()
Hahaha....e dør....ser d fårr mæneida,men drittlei av å være syk nå,så nå må æ bare. . . . Hehe. ...
Fargefest hørtes Knall moro ut kakemonsterglede mæ te mini bjynne m sånn
![]()
Her har guttungen vært på 2 karneval før også.
I åpen barnehager
Må lage til karnevalbursdag![]()
Jeg syns jo det er så gøy selv og da var jo jeg med også og kledde meg utBegynner å bli dreven han da
Ja, det kan man jo![]()