Skravletråd lag Lilla

Wehu!! Står for den utfordringa jeg foreslo før idag!

jeg kan med sikkerhet si jeg ikke får bonus på snop til uka . Må ha fastelavensbolle rett og slett:shy::shy:

Dere er supre! Jeg ser at jeg lå over snittet på det dårligste laget på utfordring, og jeg er vel den dårligste hos oss, så det sier litt om dere andre!

Dere er supre! Jeg ser at jeg lå over snittet på det dårligste laget på utfordring, og jeg er vel den dårligste hos oss, så det sier litt om dere andre!
Vi er flinke alle sammen:D
Virkelig funnet treningsmotivasjonen her så da går det unna:D

Men jeg syns forslaget til stinefine var flott med dans til favorittmusikken:):) Så det stemmer jeg for.

Andre forslag?:):)

Men jeg syns forslaget til stinefine var flott med dans til favorittmusikken:):) Så det stemmer jeg for.

Andre forslag?:):)
Syns å det er bra!!
Kunne tenke meg vanndrikkinga av det enkle grunnlag at vann er fryktelig sunt og viktig...å vi er mange som klarer det☺☺ hmmm. ..gå tur ute I skog og mark??

Syns å det er bra!!
Kunne tenke meg vanndrikkinga av det enkle grunnlag at vann er fryktelig sunt og viktig...å vi er mange som klarer det☺☺ hmmm. ..gå tur ute I skog og mark??
jeg stemmer vekk med frukt/grønt og inn med vann

Mhm ikke dumt det.
Utendørs aktivitet og trening, alt som gir økt puls. Om det er å løpe etter ungene, måke snø, hogge ved eller gå raskt eller løpe tur i skogen.

Andre forslag eller ønsker?
Slenger inn det der før 20.00 hvis ikke

Teller ikke innendørs trening? Vi bør vel ha begge, alt er jo positivt tenker jeg..

Da blir det i såfall 5 ting da.
All aktivitet er selvsagt bra, men dette var jo en forandring da.

Men fristen var kl. 20.00 og når jeg ikke får svar må jeg legge ut sånn som jeg tenker.

Sånn. Lagt til innendørs trening/aktivitet også.
Bra nå?

Back
Topp