stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Åpenbart ikkeSamme hermen du har ikke regnet riktig på % I uke 3
skal være 0,1386 %
![]()
Rydda opp i det nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åpenbart ikkeSamme hermen du har ikke regnet riktig på % I uke 3
skal være 0,1386 %
![]()
Krysser fingrene for detTakk <3 Håper han viser bedring i løpet av dagen i morgen!
Alle monner drarDa var jeg også veid meg...og det var ikke rare greiene...så jeg hadde rett som antok lite eller ingen nedgang...
0,1 ned...![]()
Er også spent på vekta i morgen!
Hatt prøvd meg på 5:2 denne uka, så lurer på hvordan det har gått.
Fremdeles kranglete knær, men medisin hjelper.
Har hatt sykt barn hele uka da, så er litt gåen pga det
Har dere har en fin uke??
Sant nok.Alle monner drar![]()
Godt forslag!Foreslår om vi vinner dagens utfordring, at vi har en type som er litt enklere, og heller har null begrensing på treningsminutter.
A'la " sett på favorittmusikken din og dans i 5 minutter, legg til 1 minutt per dag"
Du får jo 50 poeng på Snop Synnøve? ! Står jo du har 25 poeng hver dag??!!Godt forslag!
Merka selv det var litt tungt, spesielt med så mye trening denne uken.
Åhhh har jeg gjort noe feil nåDu får jo 50 poeng på Snop Synnøve? ! Står jo du har 25 poeng hver dag??!!
OkeyHar rettet opp i det nå..totalsummen min stemte, men jeg hadde satt 50 poeng bonus på frukt/grønt og ikke på snop
Har ikke spist nok frukt/grønt til bonus
Ohh yayyOkeyveldig bra jobba
du vant poeng samlinga denne uka
![]()
40 min æ jo luxus!!! Her e 10-20 min Max! !Hvis d æ no søvn I d heile tatt. . . .Er hjemme m de minste idag. Kos,men kunne tenkt meg at de sov litt mer enn 40 minutter![]()