Skravletråd lag Lilla

Aah, ser noen på de andre laga syns challengen er litt voldsom, og jeg er dessverre enig. Neste uke tror jeg vi må prøve den ut først, sånn at vi får poeng.

Aah, ser noen på de andre laga syns challengen er litt voldsom, og jeg er dessverre enig. Neste uke tror jeg vi må prøve den ut først, sånn at vi får poeng.
Ser hva du mener, øvelsene er rimelig tunge, hvertfall nå når en økt hver dag;):eek: men syns det er deilig med en utfordrende utfordring da;);)

Ser hva du mener, øvelsene er rimelig tunge, hvertfall nå når en økt hver dag;):eek: men syns det er deilig med en utfordrende utfordring da;);)

Jeg tenker også sånn! Støl i magen, men godt det også :)

Her er lille blitt alvorlig syk, så da ryker alt som heter trening og kosthold... :( Men håper allikevel på nedgang på fredag!

Hva er det lille feiler?? Å hvor gammel er ho/han? Her har vi vært heldige m at snuppa bare har Vært forkjøla 1 gang t nå, på snaaaart 1 år:)

Så kjekt! Håper det holder seg sånn :D

Bakterieinfeksjon, men spiser nesten ikke og drikker ikke... Får bare i han medisin med tvang og han har vondt OVERALT... Kjempehoven pung...

I morra er jeg spent på vekta, på den negative måten... :s har ikke sanka så mange poeng i utfordringen heller, men ser at mange av dere andre er flinke, heldigvis! Jeg har planer om å få mere poeng en uke jeg også altså :p

Her er lille blitt alvorlig syk, så da ryker alt som heter trening og kosthold... :( Men håper allikevel på nedgang på fredag!
God bedring til lille! Kjenner til den at når mini er syk, så blir det fokus..

Så kjekt! Håper det holder seg sånn :D

Bakterieinfeksjon, men spiser nesten ikke og drikker ikke... Får bare i han medisin med tvang og han har vondt OVERALT... Kjempehoven pung...

Huff da. Dakar vennen:(
Når regner man med han vil bli bedre?
Masse god bedring og klemmer

Her tror jeg vekten er på stedet hvil, blir spennende å se i morgen.

Er også spent på vekta i morgen!
Hatt prøvd meg på 5:2 denne uka, så lurer på hvordan det har gått.
Fremdeles kranglete knær, men medisin hjelper.
Har hatt sykt barn hele uka da, så er litt gåen pga det :p
Har dere har en fin uke??

Er også spent på vekta i morgen!
Hatt prøvd meg på 5:2 denne uka, så lurer på hvordan det har gått.
Fremdeles kranglete knær, men medisin hjelper.
Har hatt sykt barn hele uka da, så er litt gåen pga det :p
Har dere har en fin uke??
Me au vil prøve 5/2 dietten..spent på å høre resultatet;):D godt medisinen hjelper!!
Her har uka løpt avsted...tida går så fort! Bare 1 uke igjen så æ d jobb...hjelpes;):D:eek::confused:

Ned 0.4 :) helt ok.

Back
Topp