Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser hva du mener, øvelsene er rimelig tunge, hvertfall nå når en økt hver dagAah, ser noen på de andre laga syns challengen er litt voldsom, og jeg er dessverre enig. Neste uke tror jeg vi må prøve den ut først, sånn at vi får poeng.
Ser hva du mener, øvelsene er rimelig tunge, hvertfall nå når en økt hver dagmen syns det er deilig med en utfordrende utfordring da
![]()
Huffameg! !! God bedring til lille..Her er lille blitt alvorlig syk, så da ryker alt som heter trening og kosthold...Men håper allikevel på nedgang på fredag!
Huffameg! !! God bedring til lille..
Hva er det lille feiler?? Å hvor gammel er ho/han? Her har vi vært heldige m at snuppa bare har Vært forkjøla 1 gang t nå, på snaaaart 1 årTakk!
Hva er det lille feiler?? Å hvor gammel er ho/han? Her har vi vært heldige m at snuppa bare har Vært forkjøla 1 gang t nå, på snaaaart 1 år![]()
God bedring til lille! Kjenner til den at når mini er syk, så blir det fokus..Her er lille blitt alvorlig syk, så da ryker alt som heter trening og kosthold...Men håper allikevel på nedgang på fredag!
God bedring til lille! Kjenner til den at når mini er syk, så blir det fokus..
Så kjekt! Håper det holder seg sånn
Bakterieinfeksjon, men spiser nesten ikke og drikker ikke... Får bare i han medisin med tvang og han har vondt OVERALT... Kjempehoven pung...
Veeeeldig spennende!!!!Her tror jeg vekten er på stedet hvil, blir spennende å se i morgen.
Huff da. Dakar vennen
Når regner man med han vil bli bedre?
Masse god bedring og klemmer
Me au vil prøve 5/2 dietten..spent på å høre resultatetEr også spent på vekta i morgen!
Hatt prøvd meg på 5:2 denne uka, så lurer på hvordan det har gått.
Fremdeles kranglete knær, men medisin hjelper.
Har hatt sykt barn hele uka da, så er litt gåen pga det
Har dere har en fin uke??
Samme herNed 0.4helt ok.