stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Jo, men se øverst til høyre,et svart feltVar det ikke øke m 5 repetisjoner/ sekunder PR dag??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men se øverst til høyre,et svart feltVar det ikke øke m 5 repetisjoner/ sekunder PR dag??
Helt enig!Ta en titt i fellestråden og se om dere er enige i svaret mitt der...
Det var bra!!Endelig frisk, så nå håper jeg på en bedre uke![]()
![]()
Hvordan ble det i dag?Ser mørkt ut, men håper lille er klar for bhg i morgen! Jeg må evt. ta bussen med han til bhg, og har virkelig gledet meg til gåturen hjem igjen! (blir litt tussete av å ikke være skikkelig ute på flere uker)

Hvordan ble det i dag?
Så godt du er frisk og klar for innsats![]()
Huff og huff, så mye og ikke minst usunn mat det ble både fre og lør!! Yeah Yeah...sånn blir det på reise
Klarte å styre unna i går da, men har så mye snop i huset nå at jeg lever farlig!!!Gi meg styrke
Men var skikkelig gira når vi kom hjem i går og løp og løp...så 100 poeng på trening...oh Yeah!!![]()
Huff da! ! Høres vondt ut!!Jeg har fått betennelser i knærne (kjent) :/
Det er noe dritt![]()
Det er det,men sånn er det bare. Rart å si, men er veldig vant med det. En stund siden sist nå,men begge knærne denne gangen dessverreHuff da! ! Høres vondt ut!!![]()
Flinka!!!!Han er i bhgTrent i 40 min allerede og holder på med challengen! Jeg får bare tatt to av fem pga. magen, så supplerer med tre fra forrige uke
![]()
Blir nok betennelsesdempende på onsdag. Har flere ledd som hangler nå,like greit å ta en "overhaling" ;pFår du noe som kan hjelpe da?? Kortison El betennelsesdempende e.l??
Her høljregner det så vil ikke ut å trene å bli blaut...får trene inneI dag skal e på jobb en tur...begynner etter permisjon om 2 uker nå...skrekkblandet fryd
![]()
Bra du får hjelp daBlir nok betennelsesdempende på onsdag. Har flere ledd som hangler nå,like greit å ta en "overhaling" ;p
ååh så bra! Flink du er!Han er i bhgTrent i 40 min allerede og holder på med challengen! Jeg får bare tatt to av fem pga. magen, så supplerer med tre fra forrige uke
![]()
huff da...god bedring med det.Jeg har fått betennelser i knærne (kjent) :/
Det er noe dritt![]()