Skravletråd lag Lilla

Ser mørkt ut, men håper lille er klar for bhg i morgen! Jeg må evt. ta bussen med han til bhg, og har virkelig gledet meg til gåturen hjem igjen! (blir litt tussete av å ikke være skikkelig ute på flere uker :p)

Ser mørkt ut, men håper lille er klar for bhg i morgen! Jeg må evt. ta bussen med han til bhg, og har virkelig gledet meg til gåturen hjem igjen! (blir litt tussete av å ikke være skikkelig ute på flere uker :p)
Hvordan ble det i dag?
Så godt du er frisk og klar for innsats:D

Huff og huff, så mye og ikke minst usunn mat det ble både fre og lør!! Yeah Yeah...sånn blir det på reise:p
Klarte å styre unna i går da, men har så mye snop i huset nå at jeg lever farlig!!!:eek:Gi meg styrke:eek::p

Men var skikkelig gira når vi kom hjem i går og løp og løp...så 100 poeng på trening...oh Yeah!!:cool05:cool05

Huff og huff, så mye og ikke minst usunn mat det ble både fre og lør!! Yeah Yeah...sånn blir det på reise:p
Klarte å styre unna i går da, men har så mye snop i huset nå at jeg lever farlig!!!:eek:Gi meg styrke:eek::p

Men var skikkelig gira når vi kom hjem i går og løp og løp...så 100 poeng på trening...oh Yeah!!:cool05:cool05

Styrke, styrke, styrke!! :p

Jeg har fått betennelser i knærne (kjent) :/
Det er noe dritt :(

Huff da! ! Høres vondt ut!!:oops::oops:
Det er det,men sånn er det bare. Rart å si, men er veldig vant med det. En stund siden sist nå,men begge knærne denne gangen dessverre

Får du noe som kan hjelpe da?? Kortison El betennelsesdempende e.l??
Her høljregner det så vil ikke ut å trene å bli blaut...får trene inne:p;);) I dag skal e på jobb en tur...begynner etter permisjon om 2 uker nå...skrekkblandet fryd:eek::confused::D:D

Får du noe som kan hjelpe da?? Kortison El betennelsesdempende e.l??
Her høljregner det så vil ikke ut å trene å bli blaut...får trene inne:p;);) I dag skal e på jobb en tur...begynner etter permisjon om 2 uker nå...skrekkblandet fryd:eek::confused::D:D
Blir nok betennelsesdempende på onsdag. Har flere ledd som hangler nå,like greit å ta en "overhaling" ;p

Vi skal vinne denne uken også, ikke sant jenter???:dance011:dance011Jaaa!!!:happy093.:happy093.

Back
Topp