Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, så slitsomt. God bedring til hele gjengen!I dag blir det ikke mange poengene fra meg desverre.. meg,mann å barn er syke-så ligger strake ut.....huff....
I dag blir det ikke mange poengene fra meg desverre.. meg,mann å barn er syke-så ligger strake ut.....huff....
God bedring i heimenI dag blir det ikke mange poengene fra meg desverre.. meg,mann å barn er syke-så ligger strake ut.....huff....
Hehe...huff da. ..får ut å løpe daJeg døøøør...tredemølla mi tok kvelden i går!!!!!!!!!!![]()
Ja, skal ut å løpe i kveld når ungene er lagtHehe...huff da. ..får ut å løpe daher er jeg fortsatt helt elendig I formen, åsså høljregner det ute..baby er heldigvis bedre
med maaaaasse energi....hjelp?!

Så flink du erJa, skal ut å løpe i kveld når ungene er lagt
Også har gubben allerede ringt angående tredemøllen min, må visst ha en ny del...og den kommer visst fra utlandet...så det tar gjerne sin tid
Huff da, slitsomtHvordan dårlig er du? God bedring
Så flink du erkjedelig å måtte vente på deler...det tar så mye unødvendig tid...
Er helt sylta,tett I nesa,vondt I halsen,hode,nakken..god gammeldags influensa tror e.er helt skutt. .er håndballtrening I dag, men trur neimen e orker...![]()
Helt sant!tiltak,men gudd å deilig etterpåJa, må bare gjennomføre treningen. Tiltak av og til, men føler meg så mye bedre når jeg trener
Huff daVille droppa det da ja.
Helt sant!tiltak,men gudd å deilig etterpåtren litt for meg å
Venter å ser om formen blir bedre, men tviler![]()
Helt imponert...flinka!!Hehe ja...om jeg orker skal jeg trene litt ekstra
Tenkte ta på treningstøy etterpå til butikken også...og gå raskt/småjogge med vogn.
Håper du kommer deg raskt
Helt imponert...flinka!!
Takkmeg å...hater å være syk!
![]()
Offamæ!!! Høres fryktelig ut..er sønnen din blitt bedre??Jessda! Migrene fra helvete, så fått kastet opp noen kilo :O
Offamæ!!! Høres fryktelig ut..er sønnen din blitt bedre??