Skravletråd lag Lilla

Bra jobba Synnøve, tenkte ikke på den fristen jeg, godt du tar ansvar!

I dag blir det ikke mange poengene fra meg desverre.. meg,mann å barn er syke-så ligger strake ut.....huff....
Å nei, så slitsomt. God bedring til hele gjengen!

Snopepoeng gikk dårlig i dag gitt...men jaggu som jeg koste meg:rolleyes::hungry:
Har fått trent også da:D

Jeg døøøør...tredemølla mi tok kvelden i går!!!!!!!!!!:arghh::arghh::arghh::arghh:

Hehe...huff da. ..får ut å løpe da;);):p her er jeg fortsatt helt elendig I formen, åsså høljregner det ute..baby er heldigvis bedre:):)med maaaaasse energi....hjelp?!
Ja, skal ut å løpe i kveld når ungene er lagt:)
Også har gubben allerede ringt angående tredemøllen min, må visst ha en ny del...og den kommer visst fra utlandet...så det tar gjerne sin tid:arghh:

Huff da, slitsomt:( Hvordan dårlig er du? God bedring

Ja, skal ut å løpe i kveld når ungene er lagt:)
Også har gubben allerede ringt angående tredemøllen min, må visst ha en ny del...og den kommer visst fra utlandet...så det tar gjerne sin tid:arghh:

Huff da, slitsomt:( Hvordan dårlig er du? God bedring
Så flink du er:D:D kjedelig å måtte vente på deler...det tar så mye unødvendig tid...
Er helt sylta,tett I nesa,vondt I halsen,hode,nakken..god gammeldags influensa tror e.er helt skutt. .er håndballtrening I dag, men trur neimen e orker...:rolleyes::mad:

Så flink du er:D:D kjedelig å måtte vente på deler...det tar så mye unødvendig tid...
Er helt sylta,tett I nesa,vondt I halsen,hode,nakken..god gammeldags influensa tror e.er helt skutt. .er håndballtrening I dag, men trur neimen e orker...:rolleyes::mad:

Ja, må bare gjennomføre treningen. Tiltak av og til, men føler meg så mye bedre når jeg trener:D

Huff da:( Ville droppa det da ja.

Helt sant!tiltak,men gudd å deilig etterpå:D:D tren litt for meg å;);)
Venter å ser om formen blir bedre, men tviler:p:eek::oops::mad:

Hehe ja...om jeg orker skal jeg trene litt ekstra;)

Tenkte ta på treningstøy etterpå til butikken også...og gå raskt/småjogge med vogn.
Håper du kommer deg raskt

Back
Topp