Snøstorm?? Du bor heñne kakemonstér (?? Vært fullt snøkaos her au![]()
Snør oppover og bortover da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snøstorm?? Du bor heñne kakemonstér (?? Vært fullt snøkaos her au![]()
HahaSnør oppover og bortover dafor en østlending som ikke er vant til heavy vær føles det som storm
bor i Oslo
![]()
Det er veldig lurtKanskje en ide for oss at vi fyller ut poengene etterhvert på utfordringen uke 1?? Så slipper det å bli så mye å skrive inn på fredagen?? Bare et tips☺☺er alle vi som skulle med på lag lilla her??
Så kjedelig!!må bare restituere dæ fryktelig godt Før du begynner å trene for fulltSelvsagt klart å bli sykVil ikke! Skulle være så flink og trene i morgen og torsdag jo...
![]()
Så kjedelig!!må bare restituere dæ fryktelig godt Før du begynner å trene for fulltellers bi du aller frisk
![]()
Det høres smart utKanskje en ide for oss at vi fyller ut poengene etterhvert på utfordringen uke 1?? Så slipper det å bli så mye å skrive inn på fredagen?? Bare et tips☺☺er alle vi som skulle med på lag lilla her??
Åhhh nei...hvordan syk;(? riktig god bedring snuppaSelvsagt klart å bli sykVil ikke! Skulle være så flink og trene i morgen og torsdag jo...
![]()
Åhhh nei...hvordan syk;(? riktig god bedring snuppa![]()
huff da. dakarTakk <3 Forkjøla, vondt nederst i magen og vondt i det jeg mistenker er nyrene... Har ikke feber, men siden jeg har lav kroppstemperatur til vanlig er jeg febersyk allerede ved 37.5, så føler meg rimelig pudding...
huff da. dakarhåpe du kommer deg raskt
Ikke enda..Hva Gjør en lagleder egentlig??Har lag lilla en lagleder?![]()
Ikke enda..Hva Gjør en lagleder egentlig??