Evette har forresten trekt seg fra krigen. Skal ta henne ut av listen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt elendig på tall selv dessverreDette blir moro jenter☺☺
Noen som er flinke med tall å kan være lagleder??jeg og tall er heeeelt på tryne.....
noen som vil introdusere seg så vi kan bli litt kjent?? Kan begynne jeg☺
Jeg er fra det blide sørland, 26 år, er samboer og har ei jente på 10,5 mnd☺elsker egentlig trening (ikke løping!), men sliter litt med å motivere meg selv til det...spiller håndball 2 ganger i uka da, så det hjelper☺ellers jobber jeg som sykepleier, men nyter nå den siste måneden med permisjon før e skal begynne å jobbe igjen...
vil gjerne en hel del ned i vekt, 10/15 kg hvertfall, så trenger litt hjelp....
håper vi alle kan hjelpe hverandre å gruse de andre lagene
gooooooo lag lilla![]()
GO vernepleierJeg er fra Østlandet, har mann og et barn på 2.5 årAv trening synes jeg kondisjon er best
Elsker å gå treningsturer
Jobber som vernepleier
Trives, men skulle gjerne sluppet turnus
Målet mitt er 10-20 kilo!
Hva gjør dere på i helgen da jenter?
Åh mye som skjer da joHer var det jentekveld i går, 90-årslag i kveld og lek med ei fra barselgruppa i morgenDer da?
Åh så kosHer er det kino, barnebursdag, svømmekurs og aking på agendaen. Og lørdagspizza "in the making" nå.s
Åh mye som skjer da joSå stort med 90årslag...vi har oldefar som blir 90 år i feb
Her har vi besøk fra Østlandet i helgen, første gangen de så snuppa<3<3
De hadde med seg enda mer gaver fra venner og familie også, så her har vært julaften på ny
Ellers fine turer i nydelig vær og litt shopping.