Skravletråd lag Lilla

Her i Akershus har vi snødd bort i løpet av helgen. Mannen ble måkt inne 2 ganger på en morgen. Alt går trått nå :p
 
8f3e2cd2b5fe7213689b38ac4823acd2

Kanskje vanskelig å se, men det har kommet sykt mye snø i løpet av helgen.
 
Kanskje en ide for oss at vi fyller ut poengene etterhvert på utfordringen uke 1?? Så slipper det å bli så mye å skrive inn på fredagen?? Bare et tips☺☺er alle vi som skulle med på lag lilla her??
Det er veldig lurt :)
Har fylt inn min!
 
Selvsagt klart å bli syk :( Vil ikke! Skulle være så flink og trene i morgen og torsdag jo... :(
 
Kanskje en ide for oss at vi fyller ut poengene etterhvert på utfordringen uke 1?? Så slipper det å bli så mye å skrive inn på fredagen?? Bare et tips☺☺er alle vi som skulle med på lag lilla her??
Det høres smart ut:)
 
Åhhh nei...hvordan syk;(? riktig god bedring snuppa:)

Takk <3 Forkjøla, vondt nederst i magen og vondt i det jeg mistenker er nyrene... Har ikke feber, men siden jeg har lav kroppstemperatur til vanlig er jeg febersyk allerede ved 37.5, så føler meg rimelig pudding...
 
Takk <3 Forkjøla, vondt nederst i magen og vondt i det jeg mistenker er nyrene... Har ikke feber, men siden jeg har lav kroppstemperatur til vanlig er jeg febersyk allerede ved 37.5, så føler meg rimelig pudding...
huff da. dakar:(håpe du kommer deg raskt
 
Jeg skal bidra så godt jeg kan på utfordringen, men med syk unge slik at vi bare må være inne og planer hver kveld ser uka litt travel ut! Jeg skal gjøre så godt jeg kan :)
 
Back
Topp